*tobarnsmamma* Skrevet 10. juli 2006 #1 Skrevet 10. juli 2006 gis bort gratis ved henting... sukk.. er bare såå sinnsykt sliten..
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2006 #2 Skrevet 10. juli 2006 Ikke for å være frekk nå, men jeg kan ikke forstå at noen kan si sånn? 2 1/2 uke gammel liksom? Huff
Doja Skrevet 10. juli 2006 #3 Skrevet 10. juli 2006 Alle har lov til å tenke sånn... mine barn har vært til "salgs" flere ganger. noen ganger er man bare så sliten!! er du generelt sliten eller er det babyen som har kolikk eller bare skriker???
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2006 #4 Skrevet 10. juli 2006 uff,skjønner at du er sliten men det hørtes litt fælt ut...
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2006 #5 Skrevet 10. juli 2006 Men 2 og en halv uke gammel? Synes det er helt forferdelig å høre sånt.
L@boline Skrevet 10. juli 2006 #6 Skrevet 10. juli 2006 Det er da lov å ha litt humor oppi alt slitet. Ingen mener jo det på alvor. Trøst deg med at det blir bedre. Myyyyye bedre. Det føles bare ikke sånn de første par-tre månedene.
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2006 #7 Skrevet 10. juli 2006 Selvsagt er det lov med humor, men jeg synes ikke vitser om å selge barna sine er spesielt morsomt jeg Og igjen, være SÅÅÅ sliten etter 2 uker? Kjipt.
L@boline Skrevet 10. juli 2006 #8 Skrevet 10. juli 2006 Ser at du er tobarnsmor så da vet du jo at det blir bedre :-). Både gleder og gruer meg til vi skal gå på med en til. Husker jeg tenkte i starten at det var fulltidsjobb for to å ha en liten baby, og at jeg ikke skjønte hvordan det skulle gå å ha en eldre i tillegg.
Maihøna06 Skrevet 10. juli 2006 #9 Skrevet 10. juli 2006 Full forståelse for at det er mulig å bli sliten etter 2 1/2 uke når en har en fra før av...... Ikke mange råd vi kan gi viss du ikke sier mer hva som preger situasjonen din.... si oss mer viss du vil ha råd! Lykke til!
Doja Skrevet 10. juli 2006 #10 Skrevet 10. juli 2006 kjære deg anonym det er ikke alltid rosenrødt å få barn og hun har jo en fra før.. ikke lett det heller.. man blir sliten.. og hun mener det ikke bokstavlelig.. trodde du det? som sagt mine barn har vært til "salgs" flere ganger... men de ligger fortsatt i sengen sin og jeg elsker de over alt på denne jord... ikke synes jeg spedbarnstiden er så idyllisk heller.. gleder meg mer til poden bikker 7-8 mnd stadige... sånn er det med den saken ;-)
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2006 #11 Skrevet 10. juli 2006 Ja takk, gjerne det! Er det gutt eller jente? Å hva følger med? Hvis det ikke er med no spess, så gidder jeg ikke. Har fått flere tilbud andre steder. Kan hente imorra, hvor bor du?
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2006 #12 Skrevet 10. juli 2006 HALLO?? skulle du gi den bort eller? Vil ha den jeg!
MintCondition Skrevet 10. juli 2006 #13 Skrevet 10. juli 2006 Jeg var også rimelig klar for å gi bort babyen min etter 2 1/2 uke! (og ja - det er med en blunke-smiley). Det er ikke til å komme fra at noen babyer er mer krevende enn andre, min var av typen aldrisovebareværevåkenogskrikekanskjesovelittmenbarepåmagendin. I tillegg til amming hver time har man faktisk lov til å si man blir sliten da Er mye mindre sliten nå som tuppa har blitt 6 mnd. Har ingen gode råd, bare hang in there! Det BLIR bedre og lettere
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2006 #14 Skrevet 10. juli 2006 Jepp! Vil gjerne ha!!! Og det kommer fra meg som gjerne ville selge mini når han var 2,5 uker, he he! Nå er han 4 mnd, og vi bare koser oss!!!
*tobarnsmamma* Skrevet 10. juli 2006 Forfatter #15 Skrevet 10. juli 2006 hehe er nok bare en spøk ja.for de som undrer.. og litt spøking må vel tåles.. ja jeg er faktisk sliten etter "bare" 2 1/2 uke.. det kan henge sammen med jeg har en liten en på 1 1 /2 år som krever mamman sin, en nyfødt som siden dag en har vært plaga med luft og vært urolig.. alså ikka den sorten som bare pupper og sover.. for hu her sover maks 30 min.. av og til glimter a til med et par timer på natta..jeiiiiij.. og våken og urolig stort sett hele tia. Kan sovne oppå meg etter pupp..men med engang jeg tenker tanken på å legge a ned så våkner a.. og det er ikke så lett når man har en til som hopper og spretter rundt her og finner på masse for å få tilbake mammas oppmerksomhet.. og tro meg når morgenen kommer og eldstemannen våkner.. jada er ikke jeg mye tess som mamma.. da vil jeg bare sove sove sove.. som jeg da ikke kan.. uansett om lille snupp endelig sovner.. så ja jeg kommer med litt humoristisk kommentarer og ja jeg syns jeg skal få lov til det.. så d så..hehe men ingen får tuppa mi uansett..hihi mvh
L@boline Skrevet 10. juli 2006 #16 Skrevet 10. juli 2006 Hehe! En liten paradigme; husker hvor godt det var når lillemor sov på brystet mitt (men hun sov jo ikke bare der da) og hvor trist jeg syntes det var når hun ikke ville mer :-)
Gjest Skrevet 10. juli 2006 #17 Skrevet 10. juli 2006 det hørtes ut som meg, ei lita ei som var syk og hadde kolikk i 3 mndr og en gutt på 18 mndr...forstår godt du er sliten jeg :-)
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 10. juli 2006 #18 Skrevet 10. juli 2006 nå har jeg jo snakka med sambo, og vi har blitt enige om at vi skulle hente henne.. søren heller at det var en spøk;) uansett... lykke til. Det ordner seg nok, er ikke lenge til ungen er 7-8 år, og du sitter alene hjemme, og lurer på hvor årene har blitt av.
Ranveig R Skrevet 11. juli 2006 #19 Skrevet 11. juli 2006 Eg forstår deg veldig godt eg. Det er i periodar veldig tungt å ha baby i hus, spesielt er dei første vekene slitsomme. Og når du i tillegg har ein annan (ikkje så veldig stor?) unge, skjønar eg at det fort kan bli litt mykje. Eg veit ikkje kor mange gongar mannen min kom heim frå jobb den første tida og fann meg i sofaen med tårene strøymande og ein skrikande baby på fanget. Eg sendte for øvrig følgande sms til mamma for nokre veker sidan: "Du skulle vore her i natt, vi hadde supersalg på monsterbabyar. Du kunne gjort eit kupp!". Jo, det må vere lov å spøke litt. (Nåja, spøk og spøk... Hadde mamma dukka opp her den aktuelle natta, hadde eg heilt sikkert gitt han frå meg eg... Heldigvis går desse følelsene som regel fort over.) Få pappaen til å ta over litt, babyen treng ikkje vere med deg anna enn når den skal ha pupp. Og få besteforeldre eller andre slektningar/vener til å ta meg seg den andre ungen ut nokre timar, så du berre har deg sjølv og babyen å tenke på.
mammaen til G & A Skrevet 11. juli 2006 #20 Skrevet 11. juli 2006 Foerst saa vil jeg bare si gratulerer saa masse med vesla da=) Og jeg vet saa altfor godt hvor sliten du er og det er ikke noe morsomt. Men skjoente jo spoeken din allikevel... Eldstemann her er fire da saa ganske saa mye lettere situasjon enn din hvor eldste fortsatt trenger mamma saa mye. Og ikke lett aa faa en saa liten tass til aa vaere litt stille saa vesla kan sove litt lengre enn 30 minutter heller. Kan du ikke faa litt avlastning av familie da, eller kanskje pappa kan ta seg fri litt - permisjon (?) saa du kan komme litt i gjenge med det aa ha to. Det tar litt tid aa komme i en slags rutine. Og det hoeres ut som hun har litt luft ogsaa, og da er det ekstra slitsomt. (Snakker av erfaring - har overlevd to kolikk barn) Haaper du kan faa litt avlastning av familie eller pappaen, og saa haaper jeg at jeg ser masse av deg her inne paa dib. PS - dersom luften i magen hennes skulle vaere kolikk saa anbefaler jeg kolikk debatten her inne. Mange ganger som jeg var inne der naar det holdt paa aa klikke for meg=) Masse gode raad der inne, og de snakker saa mye om ting du kan spise eller ikke kan spise som kan hjelpe. Uansett, masse lykke til videre og klemmer fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå