Gå til innhold

Gifteringer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye legger dere her inne i gifteringer?

Og dere som er forlovet skal dere ha nye ringer når dere eventuelt skal giftes ?

Jeg og min samboer skal gifte oss 22 juli og har vert forlovet i 4 år.

Når vi forlovet oss kjøpte vi ringer til 12 000 kr. Og vi tok samtidig ut gifteringer som nå ligger klare til avhenting,prisen på dem er 18 000.

Er dette egentlig dyrt? Eller er det vanlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi er også forlovet, siden 2001 og skal bruke de samme ringene etter at vi er gift også. Skal bare pusse de opp og sette inn ny dato.

Jeg hadde uansett ikke kjøpt ringer til 18000....det syns jeg var svinaktig dyrt. Syns 12 000 var dyrt også jeg da. Vi betalte 3-4000 for våre ringer den gang.

Skrevet

Hva min forlovelsesring koster vet jeg ikke, for den kom som en overaskelse :o) Men gifteringene betalte vi kun 3300,- for, og da designet vi dem akkurat som vi vill ha dem + at min har diamant i.

Så både 12 og 18 tusen synes jeg er rådyrt med mindre man er rik....

Skrevet

dyrt er det.....vi fikk spesiall laget gifteringer...og kostet 14 000 tror jeg...

men skal beholde dem som gifteringer...og heller kjøpe nye når vi e gang skla fornye løftene våres....(og når vi har råd til det)

Skrevet

Hm, vi har brukt rundt 7000 kr på våre og jeg synes det er mye!! Vi har ikke forlovelsesringer, følte ikke at det var nødvendig. Ringene vi har nå er spesiallaget til oss i hvitt gull, men har ikke diamant på min siden jeg ikke syns det er noe fint.

For meg er det mye å bruke 30 000 på ringene, men det er jo opp til dere hvor mye penger dere har og vil bruke på det! Det viktigste er at dere får ringer dere begge er fornøyde med og som dere vil like lenge!

de blir nok kjempefine :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...