Gå til innhold

Hmmm...hva er finest a?


Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ysj,ikke lett å bestemme seg for navn!

 

Begge navnene er jo kjempe fine navn!

..men jeg heller mest mot Lotta.

Har bestandig likt det navnet..også er jeg ikke veldig glad i sånne "topp 10" navn jeg da...men hvis man ser bort i fra d,liker jeg uansett Lotta best!

 

Syns det passer godt til Elias!

 

Lykke til med navne valget!

 

 

P.s Ikke lenge før du har prinsessa di nå,så heldig du er! Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Absolutt Lotta!! Det er så altfor mange Emma'er om dagen, er så oppbrukt! Og jeg syns faktisk ikke det er SÅ fint heller jeg da.... Lotta er tøfft og søtt på en gang (men egentlig ikke noen favoritt hos meg da...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Lotta er helt klart det fineste! Hvis babyen i magen min blir jente, blir det en Lotta her ogsaa! Emma er jo et veldig poppis navn, og du burde tenke litt paa om du synes det er ok at mange andre barn i barnehage&skole kanskje vil hete det samme som ditt barn...

 

Vi har en datter som heter Sofie, og vi er veldig glade for navnevalget, men i hennes avdeling i barnehagen var det tre Sofier.... I klassen hennes paa skolen er det to Sofier... Naa er jo selvsagt vaar Sofie den EGENTLIGE Sofie, men vi var nok ikke klar over hvor pop navnet var da vi valgte det... Forresten er det mange lokale variasjoner ogsaa, her vi bor , Grimstad, er det veeldig mange Sofier...

 

Og hvem vet, kanskje Lotta vil toppe navnestatistikken om kort tid...

Lykke til med navnevalget

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge er like fine, men enig med noen her om at Emma er såpass vanlig så jeg ville valgt Lotta. Artig og livlig navn =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann du!

 

Jeg er også fra Grimstad =) Artig! Når tid har du termin?

 

Klem,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei i varmen!

 

Jeg har termin i januar, da får vi vårt tredje barn. Fra før av har vi Mikkel på 11 og Sofie på snart 8 år, så dette blir en skikkelig "atpåklatt"!

 

Grimstad er en kjempefin by, vi kom hit fordi vi drømte om Sørlandet, og fordi mannen min fikk jobb her (på HiA). Vi har bodd her i snart fire år, både voksne og barn trives kjempegodt, så her blir vi nok boende fremover!

 

Hva med deg? Også en av mange innflytterne - eller en "innfødt"? : )

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Emma! Helt soleklart!!!! -Passer perfekt og er et nydelig navn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

 

Jeg er nok en ekte innfødt en, jeg =)

 

Masse lykke til med svangerskapet!!!

 

Klem,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lotta er kanskje finest... Begge er fine, da!

Ellers er disse navnene fine til Elias:

 

Mille\Milla

Louisa

Elina

Selma

Luna

Eloise

Sandra

 

Klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann du og takk for forslag =) Har faktisk tenkt litt på Louisa - syns det å er nydelig!

 

Vi får se hvem det er som kommer før vi bestemmer oss helt =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes i prinsippet Emma er finest, men er alt for populært (når jeg gikk på skole (i england riktignok) var det 3 Emma i klassen min....

 

Lotta er ikke det fineste navnet jeg vet om, men minner meg jo om søte Lotta i bråkmakergaten eller hva det heter igjen... Så tror jeg ville sagt Elias og Lotta;-)

 

Ellers vil jeg forslå Emilia (som min lille heter;-D)

 

Amelia, Louise/Louisa er jo også fint ja;-)

 

Uansett, du finner nok det perfekte navn når du ser den lille piken;-)

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Emma og Lotta er to veldig flotte navn! Skjønner godt du har vanskelig for å bestemme deg. Selv syns jeg Emma er litt for populært, er så utrolig mange som får det navnet nå for tiden! Det er dumt, for det er et nydelig navn!

 

Tror nok jeg ville valgt Lotta..Syns det står mye bedre til Elias enn det Emma gjør! Syns Emma på en måte blir litt for likt til Elias! Lotta & Elias- Kjempe flotte navn som kler hverandre veldig bra! Så må jeg jo også si at Lotta er ett livlig, søtt og interessant navn på mange måter:-) Litt utenom den helt vanlige topp 10 lista:-)

 

Men du finner nok helt sikkert ut av det når du får se prinsessa di! :-) Masse lykke til med navnevalget, og graviditeten!

 

Klemmer fra Litago=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...