Gå til innhold

populære navn=)


lita frøken

Anbefalte innlegg

har i den seinar tia kika litt i navnebøker å notert navn vi kunna tenkt oss på den lille frøkena. Nuh sjer æ at veldig mang av navna e blant dæm 100 mest populære eller 100 mest brukte navnan i fjor. D e litt kjedeli syns vi. tenke dåkk nå på om mang unga har d samme navnet som dåkkers lille når dåkk velge navn. Ein vil jo at ungan ska vær litt unik å:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jess ,jeg vil ikke at ungen skal hete det samme som 5 andre i barnehagen lissom..det er litt kjipt. Så jeg kommer til å prøve å unngå å velge de altfor populære navnene jah, men finner jeg et jeg bare må ha så jah...ungen blir nok unik uansett den =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes man skal velge det navnet man liker best.

Har selv et populært navn, men har ikke lidd noen nød for det ;) Har forresten aldri gått i klasse med noen som har det navnet selv om mange heter der, flaks?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen navn er popp i Byer og vi som bor på landet har andre pop navn.... Andreas er på topp ti... som storebror her i huset heter... men ingen i hansavdeling i barnehagen heter det......

 

 

Så velg et navn som du vil ha ikke bry deg om hva andre velger....

 

 

Vi var selv 3 Kristin i klassen på ungdomskulen + 2 Veronica + to som hadde navn som begynte på ole og ein Ola da attpåte... men me kom oss gjennom dei åra så godt så.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...