:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 10. juli 2006 #1 Skrevet 10. juli 2006 jeg var på familieværnkontoret i dag. det lettet en milion kilo fra skulderne mine. det var så ufatelig digg og snakke med noen som ville barnets beste og som kan noe om sånne saker. Xen taper så mye på det han har stelt i stand. hadde han bare oppført seg så hadde jeg aldri unersøkt disse reglene og han hadde snaynligvis fått mye mer samvær hun på familiværnkontoret anbefalte meg og ikke ta kontakt med han i det hele tatt. la det være opp til han. så det akter jeg og gjøre. så en ambefaling til alle der ute med duste Xer. snakk med familiværnkontoret. de vil det beste for babyen din
Kjetil! Skrevet 10. juli 2006 #2 Skrevet 10. juli 2006 Han får då i alle høve ikkje meir samvær enn det du går med på...
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 10. juli 2006 Forfatter #3 Skrevet 10. juli 2006 om han slutter og true meg og kan begyne og si hei og se meg i øynene når vi møtes, så skal han få møte ungen sin så mye han vil. men til nå vet han ikke en gang når termin er for han har ikke spurt. jeg er lei av og dytte på han informasjon. jeg skulle inderlig ønske at babyen min hadde den pappa som viste en lite smule av interesse. men akurat nå tror jeg ikke jeg kommer til og høre fra han før han har fått papirene i posten på at han har blitt pappa. men jeg har blitt overasket får jeg. så det er jo lov og håpe.
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2006 #4 Skrevet 10. juli 2006 Ååhh..dette høres betryggende ut. Er det slik at når han er frekk og respektløs overfor deg så kan du holde tilbake på samvær? (Hvis han også truer med å gjøre livet surt for moren, ta baby på ferie for at mor ikke skal vite hvor barnet er osv..??!) Har ikke vært på familievernkontoret selv enda, men høres ut som om jeg ikke har noe å frykte nå? Selv om jeg føler at det er jeg som er fornuftig i denne saken er jeg jo også litt bekymret for at de skal si at disse tingene ikke har noe med saken å gjøre.....
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 10. juli 2006 Forfatter #5 Skrevet 10. juli 2006 det spørs jo veldig hvor gamel barnet ditt er da. hun jeg snakket med sa at så lenge han ikke oppførte seg voksent og vi ikke klarte og samarbeide så får han heller ikke murligheten til og møte babyen. og om han forandrer seg og stiller opp masse så er det ikke snakk om noen overnatting før barnet er over ett år. hun mente at han må komme hjem til meg og møte babyen i starten og så øker man sakte etter vært. men det skal skje veldig sakte for at ikke barnet skal bli skremt og tror at mamma ikke kommer tilbake. hvor gammel er babyen din?? jeg har en bok her som jeg fikk av henne på familieværnkontoret.så da kan jeg skrive in det viktigste for aldersgruppen for ditt barn. mitt er ikke født enda så det ovenfor er fra 0-1 år
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2006 #6 Skrevet 10. juli 2006 Barnet mitt er snart 9 måneder! Så da gjelder jo dette for oss! Han mener at når babyen er ett år så skal jeg overlevere babyen til ham.. Men det går jo ikke, det vet jeg, at det må tilvenning til..heldigvis! Men hva om han likevel er lite samarbeidsvillig, dvs. jeg ikke kan ha en normal samtale med ham? Kan han enda kreve å få være med barnet, når han ikke gidder å kommunisere med mor, eller i tillegg kommer med stygge kommentarer til mor? (Bakgrunnen er at jeg beholdt barnet mot hans vilje, og i tillegg førte ham opp som far mot hans vilje... og han er sur, sint og bitter.. derav kommentaren om at han skal gjøre livet surt for meg)
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2006 #7 Skrevet 10. juli 2006 Åja, jeg leste visst innlegget ditt litt for fort i sted... nå leste jeg på nytt og så at hun hadde sagt han måtte oppføre seg voksent og sånn.... *puster lettet ut*.... Er så redd for gutten min, nemlig.. Men da går det nok bra
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 10. juli 2006 Forfatter #8 Skrevet 10. juli 2006 du burde jo vise en stor del interesse for at faren skal få lov og møte barnet sitt. eller sitter du fort med svarteper. han burde jo få komme hjem til deg og bygge opp et bond med sønnen sin om han ikke er komplett idiot da.
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2006 #9 Skrevet 10. juli 2006 Joda, men å se babyen det vil han jo ikke. Og vi har avtalt å treffes for ikke så lenge siden, men da møtte han ikke opp. Så det er ikke meg det står på - men siden han nå teller ned til babyen blir ett år så aner det meg at hans historie til sin familie er at jeg nekter ham.... Og jeg har vært så utrolig samarbeidsvillig og voksen i denne situasjonen..tror det har gjort ham enda mer sinna, egentlig, at jeg har tatt meg så sammen heller enn å bli rasende når han har sagt fæle ting til meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå