Vimsemamsen Skrevet 10. juli 2006 #1 Skrevet 10. juli 2006 Heisann Snuppa! Ja, hun er ei småspist lita frøken, har prøvd å gi henne mat flere ganger om dagen og mer, men hun bare brekker seg og nekter å spise det. Det positive om dagen er at hun har gått fint opp i vekt og vokst i lengden, var på 11 mnd kontroll og nå er hun 8565 gram og 72 cm. Så det er nesten 200 gram opp fra 10 mnd! Hun tok forøvrig sine første to skritt uten støtte på fredag - sååå moro! Hvordan går det med alle dere, og ikke minst, er det noe nytt med Tuss? Leeeeeenge siden vi har sett hverandre nå!
Finansen Skrevet 11. juli 2006 #2 Skrevet 11. juli 2006 God morgen:) Er tilbake på jobb igjen jeg da. Men det er faktisk helt ok. I dag er Tuss sammen med mormor. Skal være det i morgen også, og så har gubben fri i nesten fire uker. Han gleder seg kan du tro;) Oi.. drøye 8,5 kilo:) Tuss veide 9310 for en mnd siden. Lagt skikeklig på seg den flisa. Det er godt det da. For nå er jeg mer avslappet i forhold til mat om han ikke vil spise noe særlig en dag. Han sier i fra om han vil han. Tuss driver og trener på gåing han også. I morges tok han faktisk et skritt alene. Han er ganske flink til å gå bortover om vi holder han i lillefingeren, men han har vært skikkelig pingle til å ta det første aleneskrittet sitt. Han tok halvannet skritt og datt ned på stompen, men det er en start. De er jo ikke akkurat stødige den første tiden. Vi trener litt hver dagfor jeg håper han klarer å gå litt alene når han begynner i bhg;) Ellers går han rundt over alt(vi har ikke noe stuebord(skikkelig barnehjem) så han går langs veggen og bokhyller. Og så skravler han som en foss(akkurat som mor): mamma, pappa, jajajajajajajaja(gjerne i kor med BåBB), Han er stort sett blid, og elsker å sitte i blomsterbeddet til mormor og plukke grønne jordbær. Steiner smaker kjempe godt, det samme gjør jord. Ellers skjer det ikke så mye. Gleder meg til å reise til danmark 22 juli. Skal bli deilig å komme bort og bare være sammen familien. Håper bare det blir bra vær slik at vi kan være på stranden(skal bo rett ved). Tuss ELSKER å krabbe rundt i vannkanten, og BåBB bosetter seg med bøtte og spade i kanten. Noe annet som skjer med dere om dagen? Noe mer på ferie? Vi skal forresten feire Tuss og MA søndag 27 august. Prøv å holde av dagen da;) Innvitasjonen kommer snart på mail. Mairapus holder på å lage den nå. Han Kjettil kommer antagelig også Nei, får gjøre litt faktureringsarbeid jeg da;) Er frem og tilbake på nett:) I og med at jeg snakker så lite på jobb så får jeg skrive lange stiler her i stedet, stakkars gubben når jeg kommer hjem etterpå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå