Gjest marie-s Skrevet 10. juli 2006 #1 Skrevet 10. juli 2006 Må le litt når jeg las i et Det Nye her om dagen. I Sverige har de nå innført en ny type åpen soning. Det vil si at man får en lenke med en sender på rundt foten også får man sone hjemme. Man får lov til å gå på jobb, får en halv time til å handle hver dag samt at man får et par timers lufting i helgene. Hun de intervjuet klaget voldsomt om hvor hardt det var å måtte være inne hver kveld i en hel mnd. samt kun få en halv time til å handle hver dag. Og hun var veldig glad for at hun hadde mange venner som kom innom hele tiden osv. Jaja tenkte jeg, får virkelig håpe hun aldri bli alene med et barn. I min hverdag og helt sikkert mange andre som er alene her så er hverdagen slik: Lever gutten min i barnehagen, komme meg på skole (neste år blir det jobb), 5-10 min på å handle mat, hente sønnen min, lage middag, rydde, få han i seng, gjøre lekser og ellers sitter man nå stort sett alene hver kveld. Men allikevel så er han det beste som har skjedd meg! Helt ærlig så synes jeg det lenkene burde hengt rundt halsen. Hilsen fra ei som har "sonet" i 5 år.....hehehehe.
Frøken Fjong Skrevet 10. juli 2006 #2 Skrevet 10. juli 2006 Hehe... Du har helt rett!! Jeg fikk meg min første "luftetur" på et år nå i helgen.... og gjett om det ga mersmak! hihi. Du er kjempeflink!
Gjest marie-s Skrevet 11. juli 2006 #3 Skrevet 11. juli 2006 Hi hi hi....vel, det gikk 2 år før jeg hadde min første helge-perm, men nå har jeg det litt oftere, er sikkert fordi jeg oppfører meg så fint....;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå