Gå til innhold

Endelig her...og 3D UL


04.oktober-overtid

Anbefalte innlegg

Hallo jenter...

 

Da melder jeg meg her inne....heeelt utrolig å være i 3.trim...føler at tiden går sakte for det meste, men HALLOOOOO nå er det ikke lenge igjen til 4.oktober vel?? Må prøve å tenke positivt:))

 

Har ellers vært på 3D UL på Nøtterøy og det var bare helt utrolig:))

Akkurat som de andre beskriver så tar dem veldig god tid der til å forklare den ene og det andre og er kjempeflinke:))

Fikk med 10 bilder av krabaten i magen og DVD i tillegg:) Ett minne for livet:))

Nøtterøy UL Inst. anbefales:)

 

Ønsker med dette en god sommer og lykke til ALLE SAMMEN:))

 

Håper på å bli kjent med mange i 3.trim også:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3D UL. Er det like fantastisk som det høres ut?

Hvor mye koster det? Bor på Nøtterøy selv.

Jeg er 31 uker på vei. Hvor langt bør en være på vei før en tar 3D UL?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er det... Jeg har gjort det 3 ganger.Det vanlige er uke 27, 28 ,men i oslo sier de ut uke 33 tror jeg. Der koster det 1500 så ring å bestill time hvis du ikke har gjort det. Det er helt utrolig å ha film og bilder av den lille før den er født. Husk at du kan sette filmen på pause og klikke fram i ksakte kino for å finne de fineste bildene. Jeg to bilder av pc skjermen til digitalkameraet og mobilen og fikk mange fine bilder.Du kan se noen av bildene på våre album under mitt nikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På nøtterøy koster det kun 750 kr.. skal dit selv uke 30 og gleder meg villt;=) ps kommer snart inn hit... bare noen dage igjen..:=) smugtitter bare:=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Silje_30...har ikke vært pålogget på BIM en stund...men som du har fått greie på fra de andre så koster det 750,- på Nøtterøy og det er en ganske så grei pris:) Og ja, det er like fantastisk som det høres ut...altså 3D UL:)

Anbefaler!!!

Legen der sier at man bør ta det mellom uke 24 og 30, da er babyen ikke for liten og ikke altfor stor...Jeg synes du bør ta en telefon dit og høre om de anbefaler det da du enda er bare 1 uke over/mer enn det de anbefaler:)

 

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...