Gå til innhold

hva er alt dette maset om den derre slimproppen?


Gjest

Anbefalte innlegg

Er slimproppen et kallenavn for babyen i magen? er det noe vidunerlig og fantastisk?

 

Synnes nesten alle gravidtråder handler om den derre proppen. Vet jo at det er en såkalt geleklump, men vil bare si at jeg så aldri noe av den før eller etter fødsel. Så jo babyen da, men han kallte jeg ikke slimproppen..=)

 

Faktisk har heller ikke 6 av venninnene mine sett noe til denne geleproppen, noen av de har også 2 barn.

 

bare så det er sagt, jeg kommer ikke til å gå å vente på en klump slim......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

du får sagt det,hehehe..

har heller aldri sett noe til den dærre proppen...

kanskje jeg får det,nå på 4 forsøk??

=0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*ler høyt*

 

du er fine du:-)

 

må si jeg er kjempenysgjerrig på den klumpen, men tviler på at jeg ser noe til den likevel! baby kommer nok ut ene eller andre veien uansett ja:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg HAR sett den!!!

Av tre fødsler har den kommet ved en!!!!

Og da trodde jo jeg at nå skjer det noe, men da tok det tre uker....

 

Går ikke og venter på noen propp jeg heller, hehe....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forhåpentligvis kommer den ut den ene veien...

 

Har heller aldri sett snurten av en s-propp, og venter nå i spenning i mitt tredje svangersakp. Kanskje jeg ser den denne gangen?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett den - i 14 dager!!! Sist så jeg ikke noe til den, men denne gangen gar jeg sett mer enn nok av den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Disse svarene må jeg si jeg ikke skjønte mye av... Hadde nettopp tenkt å lage et eget innlegg ang. slimproppen.

Noen jeg har snakket med sa at når den er gått kan det gå fra 3 dager til et par-tre uker til fødsel.. Ikke alle merker at den går. Derfor jeg lurer er pga. at i dag har det kommet skikkelig slim da jeg har vært på do, bl.a. noe gult klumpete, så jeg lurte på om det kunne være slimproppen eller om det bare er vanlig utflod for jeg har jo opplevd tykkere utflod før men det er lenge siden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er blod i slimproppen...

Hos meg har den gått på morgenen alle gangene, og jeg fødte nr. 1 kl 0300 nr. kl 2400, nr.3 neste morgen. Nå går jeg bare å venter på at den skal gå igjen. Har kommet en del slim og blod i dag - men til flere barn man får, dess mer usikker blir mann :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det trenger ikke være blod i den, men kommer den som slim, virker den snørrete :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det der har jeg lurt på også.... så ingen klump sist, og satser ikke på det nå heller...

 

hadde vært artig da, den er jo temmelig populær her inne....

 

tror du den kan brukes til noe????? :=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

toon 03.08, endelig høygravid

er rimlig siker på at den er ment til en eller annen fornøyelig gjenbruksartikkel.

 

kanskje man kan lage rynkefjerner av den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jaaaaaaa, der har du det fertila... vi satser på rynkekrem, og en leppe salve.... og denne kan vi sikkert teste på dyr også, uten at dyrevernet griper inn...

 

noe som kommer fra en kvinnes mørke , lune hule kan umulig skade noen :=)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...