Gå til innhold

hvordan få baby til å sovne på dagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

..unntatt å bli trilla da.

Men hvis dere er inne, hvordan gjør dere det. Sovner baby av seg selv?

Sliter litt med det....noen råd`?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sover av seg selv ja, jeg legger henne i sengen hennes med mange leker og med smokk, hun leker til hun blir trøtt og så sover hun.

Skrevet

Stort sett sovner hun av seg selv, men noen sjeldne ganger sliter hun veldig, å da må jeg bare ut å trille litt på henne ....

Skrevet

hvor gamle er babyene deres?

Her sliter vi også med å få han til å sove på dag.. må trilles eller ammes. Han er 5 mnd.

Skrevet

Slet også med dette hele den første måneden...sovnet ALDRI inne av seg selv....trilla tur i 3-4 t hver dag for at hun skulle få sove når hun var trett. Etterhvert fant jeg ut at jeg kunne legge henne i vogna ute, også uten å trille, og hun sovnet. Så nå sover hun på verandaen i vognen sin, og sovner så og si av seg selv når hun er trett. Barn sover best ute i frisk luft, slik er det bare !!! :)

Lykke til:)

Skrevet

Fra hovedinnlegger:

Min er 5 1/2 mnd og må ammes, evt. vugges i søvn på dagen. På kvelden legges han direkte i senga si og sovner....merkelig nok.

Har prøvd å lagt han ute, men ramaskrik.

Skrevet

min sovner av seg selv, men sover bare i 30 min av gangen da.. hmmf.. men kan vel ikke klage så lenge natta er god.. gjort det siden fødselen og er 4mnd nå..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...