Gå til innhold

TENNER,pliiiis hjelp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min lille gutt er sraks 4 mnd, han begynte å bli sutrete og skrike på fredag, er like ille i dag!

Han sikler og biter på alt, til å med dyna si!

Han vil ha mindre mat og er helt utrøstelig når han setter igang å gråte:(

Jeg har sett på gommene, det eneste jeg ser er at det buler bittelitt der hvor hjørnetennene skal opp en dag, men de får vel ikke de først?

Hvor lang tid tar dette?

Det er ikke magesmerter han har, for jeg kan klemme ganske hardt over hele magen uten at han reagerer!

Han er til vanlig så rolig og fornøyd, nå er han bare lei seg....

Jeg ga han til slutt en paracet i natt,da sovnet han, men ble like galt når han våknet igjen!

Hva bør jeg gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du kan kjøpe dentinox på apoteket og smøre på gommene!

vet ikke om det hjelper, for vi har ikke fått tenner her enda :)

men det er vel verdt å prøve!

Skrevet

Prøv å smør på dentinox... Hjelper iallefall litt...

Jeg så ikke tennene før de var begynt å komme igjennom... men hun grått i ett par dager før de kom igjennom...

Lykke til....

Skrevet

Min sønn er snart 5 måneder men ikke fått tenner enda,men han klør veldig i gommene.Jeg kjøpte en bitering på barneland,en blå veps med gule og grønne vinger,den hjelper kjempe godt.Ellers lar jeg ham bite og tygge på suttekluter,baby tannbørste osv.Kjøpte just en sutt fra chicco,den liker han kjempe godt å gnage på.Den er ikke noen fin sutt,samme farge på hele greie,men funker så bra!!!Ellers bare la ham bite på dyner osv,hvis det hjelper ham:)Du kan gi paracet,men max 4 dager av gangen.Håper noe av dette hjelper:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...