Gå til innhold

Dere som vet kjønnet på babyen deres...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hvor sikre er dere i forhold til innkjøp av klær/ting til barnerommet? Er nesten litt irritert på mamma, for hun vet at hun skal bli bestemor til ei jente, og kjøper ALT i rosa... Jeg selv velger litt mer nøytrale ting, som passer til både gutt og jente. Det kan jo være at jordmor tok feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jordmor kan ha tatt feil! Vi fikk vite gutt på 1. ul, jeg har ikke tatt av i forhold til å kjøpe inn ting til gutt nei.. Men nå skal vi på ny ul denne uken, og ser det fremdeles ut til å bli gutt så blir det nok mer blått til barnerommet ;)

Men jeg ville også kjøpt mest nøytralt og kanskje bare noe rosa - så det ikke var så mye bortkastede penger! Kjenner følelsen med irritasjon, tror det er litt hormoner som hauser oss opp også :P

Jeg liker f.eks ikke blonder til gutter (for min gutt altså, bryr meg overhodet ikke om hva andre gjør), blir litt irritert på forhånd på folk som kan være truende til å kjøpe det ... hehe. Stakkars, de prøver jo bare å være snille :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Vi fikk ikke vite kjønn på ul, så jeg måtte til privat for å få vite det, å da sa di jente.. etter det var jeg på sykehuset igjen å fikk høre jente.. så har hørt det 2 ganger..!

 

vi har handla inn alt i rosa, tilogmed barnevogn i ROSA!!!

 

så om det kommer en gutt har det ikke noe å si, bare vi får bytta vogna.. kommer til å skrike om vi ikke får bytta vogna ja !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har to forskjellige jordmødre sagt gutt ved tre anledninger på ultralyd og de har vært bombesikre hver gang. Så vi stoler på det, men jeg føler ikke at jeg har tatt helt av, først og fremst fordi at jeg synes den babyblå fargen er helt gyselig.

 

Jeg har kjøpt mye i hvitt, mosegrønt og mørke brunt. Litt tøffe klær, men som helt klart kan kombineres med en litt tøff rosa farge om vi skulle få jente neste gang.

 

Vi vet jo at vi skal ett barn til så vogn, dynetrekk, håndduker ++ er kjøpt i kjønnsnøytrale farger.

 

Har sagt klart i fra om at den babyblå fargen er gyselig og at alt i den fargen vil bli byttet - så får vi se om over ivrige fille tanter husker det da;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De tre gangenen de har sagt noe om hva det ble, har det stemt. Første gang sa de ingenting, for de kunne ikke se det. Tror de er relativt forsiktig med å si noe, hvis ikk de er sikkre på hva de ser. Når jeg skulle ha en jente for to år siden, var de litt mindre bastante enn med begge guttene mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...