Gå til innhold

Benjamin Roberts kjole

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Noen som vet om brudesalong i Bergen som har kjoler fra Benjamin Roberts?

Har forelska meg i de kjolene, utrolig masse flotte!

Må si eg e kjempe imponert over alle de kommende brudene her inne som har klart å velge en kjole. E jo så masse fint jo.

Har heldigvis over 1 år på meg til å finne den rette:)

Lurte og på om det er kun mannen dere ikkje viser kjolen til?

Eg har egentlig ikkje lyst at noen ska se den, bare forloveren min.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har Benjamin Roberts kjole!! Og den er jo selvsagt verdens fineste:) Jeg leier den i trheim, så jeg vet ikke hvordan det er i Bergen på akkurat det området. Du må nesten bare spørre i brudesalongene. De kan sikkert bestille hvis du ønsker det...

Bare mamma og pappa har sett min kjole, ellers er den hemmelig for resten:)

Her er min: www.benjaminroberts.com---->Romantic---->nr 828(skal ikke ha stroppene på)

Skrevet

den va jo bare heeelt nyyyydelig!!!!!!sukk, du komme t å bli den vakreste prinsesse i den kjolen:)

Eg syns d e kjempe masse fine kjoler lagd av benjamin roberts, har falt veldig for lacy modell 815 eg då.

Men lika og kjempe godt den du skal ha.

Tror eg må se alle og prøve de egentlig..

Klara ikkje bestemme meg for om eg vil ha ein litt stilig kjole eller ein pen elegant ein

Skrevet

Oi,den var også fin!!

Jeg hadde sett meg ut kjoler på nettet,men da jeg skulle prøve den stilen jeg hadde sett der, fant jeg fort ut at de ble litt for kjedelige for meg. Det er lurt å prøve mange iallefall, og plutselig finner du den du vil ha. Jeg syns iallefall ikke det var vanskelig å finne den rette:)

Ingen har sett den,så jeg lurer litt på hva folk sier. Det er jo ikke en klassisk brudekjole sådan, så jeg er litt spent på reaksjonene:)

Lykke til med letingen!!:)

Skrevet

Dette er min drømmekjole også.. Den er nydelig.. Sukk.

Desverre koster den 16500,-

Blir mye sparing på meg da :/

Skrevet

Hei Lane

Kor fant du priser på disse kjolene??

Skjønna godt at d e drømmekjolen din, e jo heilt nydelig, men samtidig litt stillig og syns eg

Skrevet

Jeg tror prisene ligger på nett, på hjemmesiden.

Det som evt går an, er å bestille den fra utlandet og få noen til å sy den ut/inn for dere.

Der jeg leier den, måtte jeg evt betale 12900 for den om jeg skulle kjøpt den.

Skrevet

kjempe bra

veit du kor en kan få kjøpt den på nettet?

Skrevet

På nettsiden tror jeg: www.benjaminroberts.com

Er ikke helt sikker, men kanskje verd forsøket?

Skrevet

ja ska sjekke der.. så må eg bare finne ut av kor eg evt kan får prøvd kjolene for å v heilt sikker på at d e den rette eg har funnet!!!

Tusen takk marsimor, du e ein knupp:)

Ka dato e ditt bryllup?

Står nok her inne ein plass, men e bare komt inn på disse sidene heilt nylig, siden min kjære nettop har fridd og planleggingen i startfasen

Skrevet

Hei.

Jeg sendte mail til en brudesalong og spurte hva den kosta, om de hadde den, leveringstid osv.. Fant ikke ut av det på hjemmesiden til Benjamin Roberts og har leita og leita etter en internettbutikk som selger, men ikke funnet.

Jeg bor i Lofoten så det er ikke bare å stikke innom. Når jeg først drar til en salong er det for å kjøpe kjolen tenker jeg.

(evt ta mål så de kan bestille den)

Marsimor: Da er jo kjolen billigere å kjøpe fra din brudebutikk.. Jøss, og det var jo flere tusen også.. Da må jeg sjekke litt mere rundt. Trodde på en måte at det var faste priser :) Jippi!

*spare,spare*

Skrevet

Jeg håper jeg ikke lyver til dere nå,men jeg tror det var den prisen hun sa ja. Men kanskje jeg skal kjøpe den istede og selge den til en av dere???:)

Men uansett, så er det nok lurt å få prøvd den på. Kanskje den ikke blir s¨å fin likevell(ikke stygt ment), og kanskje dere finner ut at alt dette tyllet gidder ikke jeg gå med:) Det er en del for å si det sånn, og et veldig langt slep.

Da jeg hadde prøvetime på kjolen i januar var jeg 73 kg og kjolen er i str 40. De hadde den i str 38 og 40,men hun kunne bestille den i str 42. Men jeg hadde uansett planer om å gå litt ned i vekt, og kjolen var ikke mye for liten, samt at den kan syes litt ut. Hvis jeg går ned noen kg, mente dama på brudesalongen at dette ikke skulle være noe problem. Har gått ned 4,4 kg(nøyaktig) på 5 uker, så jeg er på rett vei:)

Når skal dere gifte dere? Jeg gifter meg den 19.august i år. Giftes dere neste år, kommer det en ny kolleksjon og kanskje dere finner noe der også som dere liker.

Lykke til!! Jeg gleder meg veeeeeeeeeeeldig til å gå med kjolen, og jeg er så utrolig spent på hva folk sier.:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...