Gå til innhold

jeg har det kjipt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

vil gå fra samboeren min. men tørr ikke. vi har et drittforhold. han klager på alt jeg gjør. på alt gutten min gjør. han gidder aldri å bli med på noe. sitter hjemme for seg selv hele tiden. mener vi skal være hjemme hele tiden også, men det gidder jeg ikke. 17. mai var han hjemme. st.hans var han hjemme. osv.

og det siste nå var at han dro hjem fra ferie etter en dag. fordi han ikke fikk sove!

det som er så synd er at han skuffer barnet vårt.gang på gang. og det kommer bare til å bli værre jo eldre han blir. barnet vårt spurte etter pappaen sin mange ganger på ferien.

han er så utrolig egoistisk, jeg blir sprø.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her må du tenke på det beste for barnet, ikke hva du tør eller ikke.

Bryt heller ut og vær lykkeligere uten han. Både du og barnet!

Skrevet

Enig! Tenk paa barnet ditt og hva dette gj0r med deg. Barnet har det ikke noe bra hvis du ikke har det bra med deg selv, eller dere som foreldre ikke fungerer sammen lenger!

Lykke til!

Skrevet

Har han det bra med seg selv ?

Lider han av noen form for depresjoner ?

Jeg må si jeg synes det blir for lettvint å bare pile ut døra med en gang ting blir litt røft, om dere ikke krangler mye, om han ikke mishandler deg fysisk eller psykisk synes jeg man eventuelt skal gå til terapi sammen og finne ut hva som plager han eller er galt.

Har man valgt å få en unge sammen har man også valgt å føre forholdet videre til ett seriøsere stadie, hvorfor skal ungen få det så mye bedre når du kutter kontakten med faren enda mer?

Barnet spurte etter pappaen sin på ferie, javel, så da skal du løse det ved å flytte ut derfra ?

Kan ikke se logikken i det.

Skrevet

det høres ut som en depresjon, ja.

men depresjoner går jo ikke bort over natta, selv ikke med mye hjelp!

om du føler at det er riktig å gå, så gjør det med god samvittighet. jeg ser heller ikke bort fra at det kan være til beste for barnet ditt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...