Gå til innhold

SF-mål


07.12.09

Anbefalte innlegg

Hei hei!!!

Bare lurer på hva dere andre som snart har termin ligger på i sf-mål nå jeg.,...?

Jeg er 38 uker og magen har nok sunket noe.. ligger på 34.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

er i uke 40 og er 33.1 cm. Har visst en liten baby i følge skalaen på føde skjema.

Men, i følge UL trodde overlegen på ullevål at, føder jeg på termin ( er på overtid allerde) så vil lille jenta veie 3500. Og det er jo helt normalt :-)

 

Veldig individuellt det der målet!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 39 og målet var 38 cm. Magen har vært utrolig lav lenge som mange har tippet på at jeg kommer til å føde hvert øyeblikk. Siden jeg er så lav selv (157 cm) er det litt plagsomt når magen er så lav.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I uke 37 lå jeg på 35. var samme dag på ul og de målte barnet til å være ca. 30000 g (+/- 10 %). regnet med at den vil ligge på over 4 kg til termin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 36 og har 35 i sf-mål. Gått fra å ligge midt på snittet til langt over... Men legen var veldig forsiktig da hun målte, så blir spennende å se om ikke det er ca likt i uke 38 hos JM...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uke 39 var SF 38, er 180 cm høy ! termin om 2 dager, spennende å se om den har flatet ut nå..skal på kontroll på termindagen! :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Litt artig å sammenligne meg med dere... Er bare 35 uker, men SF-målet mitt er på 37 allerede..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var på 37 i forrige uke (når jeg var 37,5 uker) - legens måling. Godt over det grønne feltet nå, ja. Håper ikke jenta mi blir altfor stor... Fikk estimert fødselsvekt på 4,2 kg når vi tok 3D UL i uke 30. Jm sier at babyen ikke kjennes unormalt stor ut.

 

JM målte forøvrig 38 når jeg var 36 uker. Var en ny jm så jeg stoler mest på legens måling siden han har målt meg hele veien. Har hørt at målingene kan bli forskjellige avhengig av hvem som måler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...