mars79 Skrevet 10. juli 2006 #1 Skrevet 10. juli 2006 Da jeg sto opp forrige torsdag lå det flybilletter på bordet, jeg å minste jenta skulle reise nordover.. Skjønte jo egentlig at det var utdrikningslag forloveren hadde ordnet til meg, men var samtidig litt usikker. Ble hanta av forloveren og svigersøstra mi på flyplassen. Fikk da vite at dem hadde ordnet grillfest på lørdagen som siste kveld med venninnene mine før jeg gifter meg.. Men da lørdagen kom, kom dem å henta meg kl 08.00, turen bar da til Tromsø.Fikk smirnof ice til frokost. Måtte pusse bilvindu for å få penger til ferga,( kommer fra en liten plass utfor Tromsø) da vi kom til Tromsø, måtte jeg handle mat, men fikk ikke lov å ta varene fra hylla, måtte ta fra andre handlevogner eller få noen til å hjelpe meg.. Da jeg var ferdig der, hadde dem ordnet med aromamasasje til meg og etter det var jeg å blåste glass, det var varmt og vanskelig. Så måtte jeg selge ballonger, men det salget gikk ikke så bra. Så hadde dem leid hytte på en campingplass og vi dro dit og grilla å kosa oss. litt senere på kvelden hadde dem blåst opp ballonger og skrev guttenavn på og jeg måtte fortelle litt om hver, om hva slags forhold jeg hadde hatt til dem, var alt fra forelskelse og forhold. Så skulle vi ut på byen, fikk på meg en genser som dem hadde sydd godter på, det skulle jeg selge,måtte også selge blomster, sjokolademus og kondomer.. Hadde en super dag, var så glad dem ikke hadde ordnet med utdritningslag, syns ikke så veldig mye om det. Selv om jeg begynte tidlig å drikke, ble jeg aldri kjempe full
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2006 #2 Skrevet 10. juli 2006 Det var identist til et jeg har vært i, de samme tingene ble gjort. Folk er tydeligvis ikke så kreative lenger.......... Var du så glad dem ikke hadde ordnet med utdrikningslag sa du? Hva var du i da? Det er jo nettopp alle de tingene du måtte gjøre som man GJØR i et utdrikningslag! Spiller vel ingen rolle om man blir så full eller ikke.
mars79 Skrevet 10. juli 2006 Forfatter #3 Skrevet 10. juli 2006 Hvis du leser så står det utdritningslag og ikke utdrikningslag!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå