LilleGumman Skrevet 10. juli 2006 #1 Skrevet 10. juli 2006 Fredag kveld skulle min eldste (6 år) og jeg på sommerteateret i Frognerparken. Pappan skulle passe de to minste, men motet sviktet når det gjaldt Leonora (har ikke forsøkt flaske enda...) så det ble til at også hun fikk bli med til teltet. Studentene var veldig opptatt av henne og advarte om at vi måtte sette oss nær utgangen i tilfelle hun skulle bli redd etc. Vel, det viste seg at all frykt for det var ubegrunnet. Leonora storkoste seg under hele forestillingen. Kikket storøyd på det fine lyset og likte tydeligvis også godt musikken. Da forestillingen var over var de tidligere så bekymrede skuespillerne mektig imponert over henne og mente at en stor Ibsen-fantast var født ;-) Har dere eldre barn (forestillingen passer for alle over 4 år) vil jeg virkelig anbefale at dere går til Frognerparken og ser Peer! En virkelig flott og morsom opplevelse for både for liten og stor!!!
moffi Skrevet 10. juli 2006 #2 Skrevet 10. juli 2006 Så hyggelig det hørtes ut at dere hadde hatt det! Bra tips;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå