Gå til innhold

Hvordan står det til med 1/2 åringene...


Nøtteliten_venter_gutt_5.jul:)

Anbefalte innlegg

hei alle sammen=)

 

Denne mnd er de små nurkene våre blitt 6 mnd gammel...tenk dere det..halvparten til et år...snufs..synes det går altfor fort...men er samtidig kjekt å følge med på framgangen da...

 

Min datter er blitt den makken..ruller rundt alle steder..prøver å krype men får ikke helt armene med på den der...beina får hun til, men ender bare med rompa i været og har ikke kommet seg framover i det hele tatt..men en dag får hun det til...så jeg må nok rydde de nederste hyllene...(har hyller helt ned til gulvet)...

 

ellers elsker hun og stå i fanget mitt og hoppe, og hoppe..uff armene mine liker ikke det så veldig godt nå som hun snart er 8 kilo og 68 cm lang. men trening er det...hehe

 

Hvordan står det til med krabatene deres...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

glemte å høre om noen skal ha en liten feiring...hehe... er jo litt stort da..jeg skal feire litt..=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

Alt står bra til med vår lille prinsesse;D

Hun er etterhvert blitt ganske aktiv, gjør vel ca det samme som din, men hun kommer seg både fremover og bakover! Klarte fremover igår;D Gjett om mamma var kry! Hun er ikke like stor da, kun 63,6cm og 6300.

Ellers syns vi også at tiden går altfor fort, men koser oss kjempemasse da;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går utrolig fort ja! Vi koser oss, han er en skikkelig sosial guttunge som elsker oppmerksomhet. Og det får han masse av, fra besteforeldre, tanter, onkler og vennene våre, og oss selvfølgelig ;-)

 

Han ruller og vrir seg, og spinner rundt sin egen akse, men kommer seg ikke framover. He he, det er visst litt frustrerende, spennende å se når det "løsner". Elsker også å "hoppe" i fanget og løftes høyt opp i lufta. Han var nesten 8 kilo han også da han var 5,5 måned (par uker siden), og var 70,5 cm. De vokser og vokser! :-D Som du sier, det er bra trening for armene, ei venninne sier at hun alltid er støl i armene etter å ha vært på besøk hos oss, er visst vanskelig å motstå en leende baby som vil opp i lufta en gang til og en gang til og en gang til... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Ja tiden går innmari fort. Isack er 6 mnd. i dag. På 6 mnd. kontrollen var han 66,5 cm lang, og 8020 gram. Så nå er det godt å ha fått ergo-bæreselene i hus:) Isack er også veldig glad i å stå på fanget og hoppe. Elsker også å klappe med hendene (klappe-søte). Er blitt så flink en gutt atte:) På golvet snur han rundt og strever med å få tak i lekene som er litt unna. Ruller rundt av og til. Men det et mest fra rygg til mage:) Er nok en stund til han krabber enda, men det kommer nok etter hvert som han er klar for det:) Han har også blitt flink til å prate. I den siste tiden har det gått mye i daddaddaddada...hehe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...