Gjest Skrevet 9. juli 2006 #1 Skrevet 9. juli 2006 Dagen var Suuuuper perfekt og utrolig romantisk!!! Masse preg av utrolig kjærilghet ) Alt gikk perfekt, rett og slett. Jeg er så utrolig heldig som har så mange fine mennesker i rundt meg ) Morgengaven var super:Hvit gullring med 5 DIAMANTER!! Og Whish Pearl smykke som var utrolig personlig og kjempe søtt. Masse fine taler, god drikke, topp mat og flinke serverings-folk! Vi følte oss som noen suuper kjendiser, for blitzen gikk i ett sett ) Jeg følte meg oxo som en prinsesse og fikk massse skryt av den spesielle fine brudekjolen ) Mannen min var selfølgelig fin som en prins ) Håper dere andre får en like fin opplevelse som vi !! Klemz fra fru ) (Thihihih, veldig uvant)
Beama Skrevet 9. juli 2006 #2 Skrevet 9. juli 2006 Gratulerer så mye.... Så flott at du hadde en fin dag... Jeg og giftet meg i går... kjempekjekt! Ja.. du får litt paparazzi følelse ja... ;o Klemmer fra en fru her og... like uvant:)
mars79 Skrevet 10. juli 2006 #3 Skrevet 10. juli 2006 Gratulerer så mye begge to Jeg gifter meg om 5 uker og gleder meg masse til den store dagen
Happy H Skrevet 10. juli 2006 #4 Skrevet 10. juli 2006 Gratulerer så masse til dere begge to. Og lykke til til den kommende brud! Eg må nok vente 1år til d e min tur, men gleda meg kjempe masse
Embla72 Skrevet 12. juli 2006 #5 Skrevet 12. juli 2006 Masse gratulasjoner til dere :-) Om fire dager er det min tur. Jeg gleder meg noe veldig :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå