Anonym bruker Skrevet 9. juli 2006 #1 Skrevet 9. juli 2006 jeg er moden,har 3-4 cm åpning.... det sies at sex hjelper pga noen stoffer i sæden... men har hatt sex hver dag i 4 dager nå,og ingenting skjer. får sterke kynnere bare... men ikke mer. blir gæren snart. vil ha lillegutt ut snart jeg. noen andre ting jeg kan prøve kanskje? begynner å bli desperat jeg......
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2006 #2 Skrevet 9. juli 2006 Hva med akupunktur? har akkurat lest at det hjelper... kanskje du kan bestille deg time i morgen!
gutte-mamma Skrevet 9. juli 2006 #3 Skrevet 9. juli 2006 Er dette din første??? Mitt råd er å ta det helt med ro, la den lille få bestemme tempoet og bruk tiden til å slappe av og glede deg til det store møtet. Jeg skal ha nr tre og selv om det er slitsomme dager lar jeg naturen gå sin gang og venter i spenning på når det skjer!! Lykke til!!
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2006 #4 Skrevet 9. juli 2006 venter nr to. nei akupunktur er ikke noe jeg vurderer engang. er livredd for sprøyter og nåler....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå