Gå til innhold

Utdrikkingslag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som ikke vil ha?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kunne godt klart meg uten, men nå har venninna mi lovet at det ikke skal skje noe ubehagelig der, at vi bare skal kose oss, og da er det greit...Gleder meg nå!

Skrevet

Jeg syns det er så trist å lese om dere som ikke vil ha utdrikkningslag.

Jeg hadde avtalt med forloveren min om hva slags ting jeg absolutt ikke ville gjøre, og hadde jeg bedt om null tull så hadde hun hørt på meg da også.

Jeg hadde utrikkningslaget mitt på lørdag og hadde en helt fantastisk dag med de beste vennindene mine. Vi storkoste oss alle sammen, spiste godt og fortalte masse gamle historier.

Det trenger ikke være utdritning/drikking lenger i utrikkningslag. Det handler vel mer om en dag og kveld med gode venner.

Syns det er litt trist hvis ikke forloverene deres hører på dere når dere gir beskjed.

Håper dere for en fin dag alikevel..

Skrevet

jeg måtte selge gummi tisselurer ol. for det er jo såååååååååååååå gøy på høylys dag i oslo.

mange bare stakk i meg pengene å ba meg om å gå når da så hva jeg hadde i vesken.

syntest det hele var kjedli flaut.

Skrevet

hvis din beste venninne arrangerte det for deg så synes jeg hun kjente deg dårlig. Virkelig. Jeg hadde blitt drittsur om jeg måtte gjøre noe sånn.

Trodde det var passè med disse utdritingene. Jeg hadde verdens beste utdrikkingslag. Mange overraskelsesdeltakere, deriblandt min søster som nettopp hadde fått baby på andre siden av landet. Jeg fikk spa og vi spiste lunsj i det fri, golfet og var på hyttetur hvor vi grillet og drakk og koste oss. Masse gøye drikkeleker og det var den beste dagen EVER.

Stoler man på venninnen sin /forloveren sin, så har man vel ingenting å grue seg over? Men, hadde jeg vært deg, lille imy, hadde jeg vært forferdelig skuffet. Glad for at forloveren min kjenner meg såpass.

Skrevet

motsatt her...vil ha..men har ingen skikkelige jentevenner

Skrevet

Jeg skal ikke ha noe utdrikningslag! Skal gifte oss i utlandet, og bare nærmeste familie vet om det. Synes utdrikningslag er kjedelige og utmattende og er glad jeg slipper. Skal derimot ha stor grillfest for vennene våre, men der er det vi som "står for regien", så det blir bare hyggelig (også skal selvfølgelig sambo og vennene hans også være der...enda bedre:o))

Skrevet

Jeg har ønsket meg en middag jeg. Har nok av andre ting å gjøre før bryllupet og ei lita tulle på 15 mnd, så en middag en kveld hadde passet meg utmerket...Hva jeg får, det vet jeg ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...