Anonym bruker Skrevet 9. juli 2006 #1 Skrevet 9. juli 2006 Uff, kaller det fleskemage, rett ut. :-) Er kombinasjon av 'fødselsmagen' og noe overvekt. 13 måneder siden fødselen...har trent sporadisk. Noen som har trent mye og målbevisst og likevel ikke får bort magen? Venter ikke noen six-pack, barer lurer på om magen kan bli lignende slik den var før graviditet. Dette med at magemusklene har delt seg noe, betyr det at det er mye vanskeligere å trene opp magen igjen?
Mamma@work Skrevet 9. juli 2006 #2 Skrevet 9. juli 2006 Jeg var relativt slank før graviditeten. Jeg la på meg en del. Etterpå gikk jeg ned mange av kiloene, men det mangler stadig noen. Jeg har vel et lite "bildekk" igjen, men nå har jeg heller ikke trent for å få vekk det. Har vel tenkt jeg ikke gadd å fokusere på det hvis jeg skal bli gravid igjen og legge på meg igjen. Får da gjøre en mer helhjertet innsats etter evt. neste graviditet;) Synes også gravideten har endret min kroppsform litt i tillegg til det eksra flesket.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2006 #3 Skrevet 9. juli 2006 Jeg sliter med fleskekropp vil jeg si. Har fått utrolig mye mer fett på kroppen etter fødsel nr 2. Trener litt men er ikke villig til å gi opp alt jeg må for å få den kroppen jeg hadde da jeg var 22 liksom..Jeg koser meg og er fornøyd med den jeg er nå.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2006 #4 Skrevet 9. juli 2006 Heisann ! Fleskemage her òg ! 2 fødsler og 1 år siden siste fødsel...Den verste fleskemagen kom med første graviditet. Da trente jeg på ergometersykkel og gikk ned 9 kg til sammen, men magen den holdt koken...Denne gang har jeg liksom ikke helt fått opp motivasjonen enda....Men det må nok en kombiansjon av ulike treningsmetoder og sunt kosthold til for å lykkes. Tenkte å prøve pilates (for å stramme opp hele kroppen), ergometersykkling/svømming (for å få opp forbrenninga) og å ligge langt unna sjokolade (som er min store lidenskap....). Så var det bare å sette i gang da.........:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå