Klar Skrevet 9. juli 2006 #1 Skrevet 9. juli 2006 Jenta min tar ikke flaske. Hun er snart 5 mnd og nå vil jeg prøve og gi henne kopp snart. Har dere en kopp å anbefale? Det står 6 mnd + på Avent-koppen jeg har sett i butikken.
Gjest Skrevet 9. juli 2006 #2 Skrevet 9. juli 2006 Det er en fra 3 mnd også. Den har en forholdsvis mye gummitut istedet for den harde plastiktuten som er på den fra 6 mnd. Den fra 3 mnd er mindre enn de andre, og har håndtak på.
-Bobsi Skrevet 9. juli 2006 #3 Skrevet 9. juli 2006 Den med hvit tut i stedet for grønn. Tulla mi er veldig glad i koppen sin.
Minnie Mom Skrevet 9. juli 2006 #4 Skrevet 9. juli 2006 Anbefaler Nuby sin non-spill kopp hvis det er det du skal ha. Har også Avent, men mye mer fornøyd med Nuby. Avent lekker og er vanskelig å drikke av.., Nuby lekker ikke, har færre deler å sette sammen, bedre håndtak, bedre plassering av tuten og lettere for gutten å holde. Anbefales! )
Gjest Skrevet 9. juli 2006 #5 Skrevet 9. juli 2006 Hvor får en kjøpt den Nuby-koppen da? Gutten min vil ikke drikke av avent koppene, så jeg må prøve noe annet... Hva koster de?
Gjest Skrevet 9. juli 2006 #7 Skrevet 9. juli 2006 Da har jeg bestilt meg en sånn nubykopp med myk tut, å så får vi se om småen liker den. Så får jeg heller bestille flere om de faller i smak. =) Takk for tipset!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå