Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det ok?

hun har såååå vondt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har gjort det, ganske ofte. Det er bedre at hun får sove og ikke har vondt. Legen min sa forresten at dosen som er forskrevet på paracet-pakningen er veldig forsiktig og han sa at han ikke ville nøle med å gi smertestillende til en baby som har vondt.

Skrevet

når dentinox (reseptfritt på apoteket) ikke hjelper er det helt ufarlig å gi dosene angitt på pakningen. ( Ja, har du ikke dentinox for hånden kan du og selvsagt gi paracet)

Skrevet

Jeg gjorde det i natt. Hun gråt og gråt, hadde så vondt... Etter en paracet fikk hun sove 3-4 timer. Godt for både mor og barn:)

Skrevet

Når andre utvegar ikkje går (dentinox, kos, pupp), har vi og gitt paracet. Det er ikkje farleg så lenge du held deg til doseringa som står på pakken. Det er ikkje noko godt for ein baby å ha smerter, dei skjønar jo heller ikkje kva det er og kvifor det skjer.

Heldigvis tar det ikkje så veeeldig lang tid før den aktuelle tanna er oppe...

Skrevet

Takk alle sammen.

Håper det er tenner da, hun sikler og biter i alt iallefall.

Har gitt henne nå å hun sovnet etter 20 min stakkars liten

Skrevet

Selvfølgelig får min paracet når dentinox ikke funker. Ville ikke plage ungen, og jeg tar meg paracet selv når jeg har det vondt. Går jo ikke vekk av seg selv med en gang, så jeg venter ikke veldig lenge. Deilig når jeg merker at den lille kroppen slapper av og han kan sove.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...