Anonym bruker Skrevet 9. juli 2006 #1 Skrevet 9. juli 2006 hej på er! är på 3-4 pröveperiode efter en BO i mars... (första försök, första barn) har nu påbörjat en ny pröveperiode och saknar väldigt en vän i dessa prövetider! är 23 år och bor i oslo (grunerlökka) med min förlovade sedan 2 år. vart tillsammans i 3,5år. tycker om att gå ut och fika och träffa vänner. skulle gärna träffa andra för hoppningsvis blivande mammor och redan blivna mammor i ca samma åldersgrupp. (nu blev det här mer eller mindre en kontaktannons, men vad gör det?!=) hör av dig om du vill träffas på en fika, eller bara en promenad i solen! kram
melkekua™ Skrevet 9. juli 2006 #3 Skrevet 9. juli 2006 Jeg dytter denne opp for deg jeg, selv om jeg ikke bor i Oslo )
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 9. juli 2006 #4 Skrevet 9. juli 2006 jeg er også 23.bor litt utenfor oslo, men kan jo møtes fordet:-)
Heihvordetgår Skrevet 10. juli 2006 #5 Skrevet 10. juli 2006 Jeg bor også i Oslo, men enn jo litt eldre da:-). 29 her.
Faylinn Skrevet 10. juli 2006 #6 Skrevet 10. juli 2006 Det ble gjort et spedt forsøk på et Bli Gravid Oslo/Akershus treff, og mange var opprinnelig interessert, men så kokte det bort i en dum debatt. Du kan jo prøve å dra i gang et slikt treff? Da vil du møte flere jenter og kanskje noen som du vil bli bedre kjent med! :-) Spiller alder noen rolle hvis man finner en fellesnevner?
jla83 Skrevet 10. juli 2006 #7 Skrevet 10. juli 2006 det spelar absolut ingen roll=) uttryckte mig kanske lite konstigt... är det någon av er som är intresserade av att mötas så kan vi ju gärna göra det? andra också för den delen! lägger helst inte ut min mail här pgra att hela mitt namn står i den. men om någon annan modig människa där ute vill göra det så är ju det ett sätt att få lite kontakt för ev. att mötas. annars hänger jag inne på den här sidan ganska ofta så det går ju också=) ha en braaa kväll! hej!
Heihvordetgår Skrevet 11. juli 2006 #8 Skrevet 11. juli 2006 Jeg har nok også en altfor avslørende mailadresse, så jeg legger den aldri ut her. Men hvis noen andre som ikke har det, så er det bare å si fra:-)
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 12. juli 2006 #9 Skrevet 12. juli 2006 hei, ække keen på å legge ut adresse jeg heller, men jeg er 25 og bor på løkka og kunne godt tenke meg noen å prate babydrømmer i smug med...
jla83 Skrevet 12. juli 2006 #10 Skrevet 12. juli 2006 Så där ja, nu har jag ordnat adress: [email protected] Bara att skriva på=)
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 12. juli 2006 #11 Skrevet 12. juli 2006 jeg skriver det på msn'n min jeg, hvis det er ok?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå