Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann.

Har det poppet opp noen nye barnebutikker i byen det siste året eller? Vet om Bebito på Solsiden, barna i bakgården et eller annet ved Mercur, Benneton....tja det er vel de jeg er innom. Noen fler som er spennende? Eller noen butikker som har interiør og spesielle leker for barn. Er det en butikk nede ved Ravnkloa omtent som har stor utvalg av spesielle leker, type gammeldagse osv? Var det før ihvertfall....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

helt ærlig så veit jeg ikke :) Økonomien er ikke den beste, så handler mest på city syd (h&m, kappahl osv). Blir vel mer aktuelt med litt "merkevarer" når hun skal ha utedress o.l. Har en del joha klær som er kjøpt på barnas beste (syns de er så gode)

Ellers handler jeg mye på barnas beste ved city syd jeg da, syns de har mye bra der (men veit ikke om den er ny?)

Håper noen andre kan være til mer hjelp, og håper vi får vinvær når dere kommer ;)

Skrevet

Ja, vinvær hadde jo vært flott....bortsett fra at jeg helt har glemt hvordan vin smaker:-)

Men finvær i Trondheim er jo ikke til å stole på. Husker en tidligere kjæreste jeg som var med, han var helt oppgitt han. Vi tok på klær til sommervær, så begynte det å regne når vi sitter i bilen på vei til sentrum, og så begynner det jammen å hagle....så været er jo helt ubestemmelig. Sitter og lurer på om jeg skal ta meg regntøy...men det gidder jeg jammen ikke, er jo sommer jo! Men nok om været:-)

Hvor er Barnas Beste, bare på City Syd? Eller i byen også? Bor der oppe du da?

Skrevet

jeg bor på byåsen jeg, så midt i mellom city og byen egentlig :) Barnas beste ligger ikke på city syd, men på andre sida av veien. Bra butikk. I byen blir vel tilsvarende barnesikringen, men de har ikke like godt utvalg. Mente egentlig ikke vinvær, men finvær, men det skjønte du sikkert :) hehe.. selv om man kan jo si vinvær også, for de som har tid til det ;)

Har regna og tordna her de siste dagene, men mest om natta, dagen har vært ok. Ville ikke tatt med regntøy jeg heller, nekter det om sommeren, kanskje bare til størstejenta? Så kan jo hun og mormor gå ut hvis det regner, hehe ;)

Skrevet

Hei Luca

Det har også kommet en butikk som heter Wheat, i Th. Angellsgt, der har de mye fint! Og Mitt Skattkammer i Nordre, i 2.etasjen der har de mye fine ting, både klær og interiør til barneværelser.

Cornelias Hus, nevnte du det? Det ligger ihvertfall i Jomfrugata, har litt interiøs, og klær av den mer dyre sorten ;)

Barnas Beste tror jeg forøvrig er bare på City Syd, dvs, på andre siden av gaten til City Syd.

Og er det ikke en stooor lekebutikk på Lade tro...? I Håkon VII gate?

Skrevet

Oi, og så glemte jeg Lysthuset! Den butikken ligger i Olav Tryggvasonsgt, og har masse fine treleker og slikt.

Barnesikringen ligger i samme gate, men det er ikke så veldig spennende... ;)

Skrevet

du hadde jo stålkontroll da:) Kanskje jeg også skal ta meg en runde på disse stedene :)

Skrevet

Og så har du Toys `r` us som ligger bak Mc Donalds ved City Syd. Var der forleden dag og kjøpte leker til jenta mi. Stort utvalg av alle merker leker der.

Skrevet

I&Y...ja jeg er flink til å bruke penger sjø! *host* så fornuftig*host*

Skrevet

Å, takk Marthe-mor...nå blir det shopping:-)

Lysthuset var det jeg mente, tror den lå nede ikke langt fra Ravnkloa før.

Og Cornelias Hus skal jeg ihvertfall innom, har sett nettsidene! Men hadde glemt det, så takk for reminder:-)

Lekebutikken på Lade(der mamsen bor) er vel Toys`R` Us tror jeg, mener jeg har sett det.

Så Wheat(har de bare Wheat-klær der tro....sikkert) og Mitt Skattekammer skal jeg sjekke ut.

Takk!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...