Anonym bruker Skrevet 9. juli 2006 #1 Skrevet 9. juli 2006 jeg kjenner så mange "unge" som valgte å ikke amme!!!
Miiia Skrevet 9. juli 2006 #2 Skrevet 9. juli 2006 Jeg ammer enda, jenta mi er 9mnd.. Driver og trapper ned litt da siden hun har 4tenner så er ikke alltid like greit=p hehe...
2 herlige gutter og 1 mann=) Skrevet 9. juli 2006 #3 Skrevet 9. juli 2006 jeg ville amme men pga lite næring i melka mi og han ble urolig og ikke sov ville jeg gi han mme på kvelden men helsesøstra sa jeg måtte velge... så da ble det bare amming i 4 uker på meg.....
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2006 #4 Skrevet 9. juli 2006 Jeg ammer fremdeles, og gutten min er 1 1/2 år. (han får bare litt kvelds kos før han legger seg til å sove, så det er ikke mye han tar)
Gjest Skrevet 10. juli 2006 #5 Skrevet 10. juli 2006 Jeg ville gjerne amme lenger, men klarte bare å fullamme til 3,5 mnd. Jeg klarte ikke å få opp produksjonen, og etter samråd med helsesøster ble vi enige om at jeg skulle gi mme og amme i tillegg så mye jeg klarte. Jeg sluttet helt å amme da småen var 7,5 mnd gammel. Da var puppene tømt...
Askepott 3 barnsmor Skrevet 10. juli 2006 #6 Skrevet 10. juli 2006 Jeg ammet til jenta mi var 6mnd da begynte jeg å miste melken, og syntes også det var greit å slutte da.
tonebf Skrevet 10. juli 2006 #7 Skrevet 10. juli 2006 jeg ammet til sønnen min var 8 mnd, fullammet til han var 5mnd! sluttet og amme for tilslutt beit han meg tilblods hele tiden så da orket jeg ikke mer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå