Anonym bruker Skrevet 9. juli 2006 #1 Skrevet 9. juli 2006 hvis den er fornøyd? Når den er våken. Eller duller dere masse med den?
Gjest Skrevet 9. juli 2006 #2 Skrevet 9. juli 2006 Gutten min har jeg alltid latt ligge alene så mye som han vil. Jeg vil at han skal bli selvstendig, men han må jo selvsagt klare å leke med andre også.... Så når det gjelder leking så lar jeg han som regel leke alene helt til han "sier ifra" om at han vil at jeg skal komme å leke med han.
*ulvemor* Skrevet 9. juli 2006 #3 Skrevet 9. juli 2006 ja jenta mi ligger mye og pusler for seg, jo eldre hun har blitt, jo mer alenetid har hun villet ha Ellers tar jeg henne ofte med meg der jeg er også da, slik at hun ligger på gulvet atme meg når jeg holder på med noen ting.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2006 #4 Skrevet 9. juli 2006 min ligger mye på gulvet med babygymmen sin,.. begynte med babygymmen litt før han var 2 mnd.. det er litt deilig også at han kan "underholde" seg selv litt ....
Luca Skrevet 9. juli 2006 #5 Skrevet 9. juli 2006 Vi har stort kjøkken, og rommet til storesøster ved siden av, så vi er på kjøkkenet og rommet hennes nesten hele tiden vi er inne. Så lillesnupp ligger på lekematte, suser litt rundt, og er der vi er. Ligger og holder på lenge alene, men vi andre er jo der også, så det skjer jo noe hele tiden for henne.
ostekaka Skrevet 9. juli 2006 #6 Skrevet 9. juli 2006 prøver å unngå dette så godt som vi kan. tror han trenger stimulering når han er våken, uthvilt og mett. når vi er ute på tur så ligger han jo mye for seg selv i vogna, og de samme når vi kjører bil. dessuten ligger han våken og leker med hendene sine om morningen o venter på at vi skal vokne. da gir han oss de største smilet når vi kommer bort, og enda større, om det er mulig når vi løfter dyna av, da spreller bein og armer og han hyler av fryd :-) så jeg er ikke redd for at han ikke skal bli selvstendig nok. om jeg ikke har snakket med han mye, eller lekt, danset osv, da savner jeg han. for eksempel om vi er ute hele dagen, eller på besøk ol.eller jeg er opptatt i huset, og lar han styre på litt for mye alene. tror de har det best sammen med oss, og ikke alene så alt for mye, men litt er vel greit her også :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå