Gå til innhold

Salg på brudekjoler???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har forstått det slik at de tar inn neste års modeller i brudekjoler i januar (?). Vet dere om de har slag på årets modeller før dette, og evt. når de pleier å ha salget? Skal gifte meg i 2007, og hadde kanskje et lite håp om å finne drømmekjolen på salg da... Om det er årets modell eller ikke spiller ingen rolle for meg, bare jeg finner drømmekjolen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

her i göteborg har de ett lite salg på brudekjoler og festkjoler rundt august/september. Kjöpte min kjole der på salg i 03 til bryllupet i 04.Ga bare 6000 kr for en kjole som kostet 14 000 kr.

Skrevet

Årets kjoler 2006, kommer som oftes på salg når neste års kommer inn...

Drømmekjolen? hvordan ser din drømmekjole ut? Jeg har kjole, som er min/var min drømmekjole, kan få låne den billig??Men ikke sikkert min drømmekjoe er som din drømmekjole..

http://www.bryllupsweb.no/images/41207.jpg

Kjolen vises ikke så mye her, men den går noe ut nedover, og har "langt"ikke avtagbar slep.

Og så er jo brudekjole.net er også en fin side å se om du finner drømmekjolen på!

Skrevet

Kjempefin kjole det ja!!! Vet ikke helt hvordan drømmekjolen er ennå, har sett for meg noen fine, men tror det blir det noe annet når en prøver på og får se hvordan de passer til meg... Takk for tilbudet, men vil nok vente til jeg har prøvd endel kjoler...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...