Brunetta Skrevet 9. juli 2006 #1 Skrevet 9. juli 2006 Min lille nydelige gutt på snart 6 uker gråter veldig masse.Med en gang han våkner gråter han, må ha mat da selv om det bare er kort stund siden. Han gråter selvfølgelig når han er trøtt og når han har vondt i magen og når han er sulten. Men selv om det ikke er noe galt, så gråter han. Kan ikke sitte ti min på fanget uten å gråte. Vil heller ikke bæres. Kanskje han er rolig og kan smile og prate litt 10min etter mat og stell, men så er det på'n igjen. Blir gal jeg. Hva gjør jeg galt? Har han det ike bra? Dagen hans er slik: Pupp, stell, litt våken, sove 1-1,5t. slik er det nesten hele døgnet.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2006 #2 Skrevet 9. juli 2006 Jeg får nok kjeft for at jeg skriver dette ,men start å gi han Morsmelkerstatning,ivertfall suppler med det .Ofte hjelper det ,vet ikke helt hvorfor,men blir mer tilfreds tror jeg .Regner med jeg får kjeft for dette men...
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2006 #3 Skrevet 9. juli 2006 Har han my luft i magen? Gråter han mer enn 3 timer 3 dager i uka? Kolikk er da en mulighet. Kolikk er forøvrig bare en betegnelse på en tilstand man ikke kan forklare utifra eksakt årsak. Hadde du en tøff fødsel? Er han stiv i nakken, eller har han favorittside? KISS kan da være en mulighet? Er avføringen normal? Reagerer han kanskje ekstra på noe du har spist? Noen babyer reagerer når mor bruker melkeprodukter. Det kan være mange grunner til at gutten din gråter. Opplever du at han har det vondt vil jeg råde deg til å lete etter årsak, trenger ikke være så komplisert. Ellers er jo tarmsystemet til så små babyer ikke ordentlig utviklet ennå, dette kan skape "startvansker" som hyppig mageknip osv. Så til slutt: Vet at det er grusomt men slikt står på! Hadde selv en gutt som gråt ca 10 timer i døgnet. Men jeg kan love deg at det går over. Nå er gutten vår helt fin og gråter maks 5 minutter i løpet av døgnet, noe jeg aldri hadde tort å håpe skulle skje. Så hold ut, ta vare på deg selv og hverandre og vit at det ikke varer evig! Empatiklem!
Brunetta Skrevet 9. juli 2006 Forfatter #4 Skrevet 9. juli 2006 Takk for svar Gullgutten vår har hatt tr bhandlinger hos kiropraktor grunnet luft smerter. Lærte der å pumpe ut lufta. Effektivt. Tror vi klarer å skille den gråten. Han får også minifom mot luftsmerter. Det virker bare rett og slett som om han ikke vet selv vet hvorfor han gråter. Han liker ikke å bli bært, ligge å kose hos oss eller noe. Det eneste stedet han roer seg er i bilsetet om vi bærer han der, så det er klart vi gjør. Og der sovner han til slutt. Godt å høre at det går over til slutt. Vi får håpe det for hans, min og alles skyld
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå