Anonym bruker Skrevet 9. juli 2006 #1 Skrevet 9. juli 2006 skulle gifte meg rett rundt hjørnet nå. men fikk en tlf av min pappa at han vile følge meg opp å mamma ble sur så hun fikk meg å sambo til å krangle skikkelig å nå er han ett eller annet sted langt vekk han tar ikke tlf eller noe ting som ikke er sant sier hun og begynner å ringe pappan min å være helt idiot..
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2006 #2 Skrevet 9. juli 2006 Jeg skjønner at du er frustrert. Men om du hadde brukt noen komma og punktum, så hadde kanskje vi andre også forstått hva du var så frustrert for...eller kanskje det bare er jeg som er litt treig...
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2006 #4 Skrevet 9. juli 2006 Jeg forstod heller ikke noen ting av dette her.... desverre..
winsome Skrevet 9. juli 2006 #5 Skrevet 9. juli 2006 Eg tok den ikkje heilt eg heller.....uansett,dere skal snart gifte dere,så hvorfor la en dum krangel ( som sikkert egentlig ikkje har noe med dere å gjøre,men med deg,mammen din og pappen din ) ødelegge forholdet!Er vell ikkje verdt d?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå