Mamma til Andreas :) Skrevet 9. juli 2006 #1 Skrevet 9. juli 2006 om det er farlig hvis gutten min på 7 1/2 måneder snur seg på magen selv om natta. Han har ikke gjort det enda, men han har begynt å snu seg på siden om natta når han sover. Please svar noen
Blind Gudinne Skrevet 9. juli 2006 #2 Skrevet 9. juli 2006 Så lenge han klarer å snu seg selv, er det ikke farlig. Lillefjert ligger i alle mulige stillinger når han sover =) Og gjerne på magen. ( Han er 9mnd nå, men har gjort det de siste mnd)
Anonym-74 med 3 små+ma Skrevet 9. juli 2006 #3 Skrevet 9. juli 2006 Heia! Min lillegutt begynte tidlig å snu seg fra rygg til mage på gulvet. Ikke lenge etter klarte han også motsatt vei, da var han ca 4 1/2 mnd. I de siste ukene har han også ligget på magen om natta, snakket med HS og hun sa det samme som Fjerteberte (artig nick ) Han er faktisk 6 mnd i dag, gratulerer lille hjerteknuseren til mamsen Mvh
winsome Skrevet 9. juli 2006 #4 Skrevet 9. juli 2006 Hei!! Min er 6 mnd,ogg det hender ofte at eg våkner opp av at han " roper " på meg....da ligger han kanskje på magen og smiler!Eg synes ikkje dette var noe kjekt da eg var redd for at han skulle bli sliten og legge hodet ned og ikkje få puste!Eg pratet med jordmor om dette,og hun sa at eg bare skulle slappe av!Alle unger gjør dette fra tid til annen,og at d ikkje var farlig!For ikkje så lenge siden så ble det sagt at ungene skulle sove på magen hele natten....så eg tror me bare kan slappe av!Eg har skaffet meg babypose med seler,men kommer ikkje til å bruke den før han begynner å reise seg i senga!
Mamma til Andreas :) Skrevet 9. juli 2006 Forfatter #5 Skrevet 9. juli 2006 Ok. Tusen takk for fine svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå