Anonym bruker Skrevet 9. juli 2006 #1 Skrevet 9. juli 2006 Hører jo ikke hjemme på denne siden i det hele tatt, men er så sint nå.... Skikkelig irritert på samboeren til min pappa, jeg og søsteren min prøver å stille opp så godt vi kan nå når hun snart skal føde, sier vi kan passe deres andre datter når det skjer osv... Men nå skal hun plutselig ringe en annen hun kjenner (som by the way nesten ikke kjenner den lille datteren deres!) så hun kan komme og være barnevakt når fødselen skjer. Og det UTEN at vi får beskjed, vi har jo gjort alt vi kan for at vi skal være tilgjengelige på tlf og holde oss i nærheten. UTAKKNEMLIG spør du meg, jeg blir så sint og skuffet. Har ikke lyst å være blid og hyggelig mot henne, hun er så falsk når hun holder på sånn... Grr.rrrrr godt å få ut litt her nå!!
Ranveig R Skrevet 9. juli 2006 #3 Skrevet 9. juli 2006 Skjønar at du blir litt irritert, men tenk på at det er ei høggravid hormonbombe du har å gjere med her... Dei gjer ofte ting noko annleis enn det som var bestemt, og det er ikkje mykje vi som er rundt dei kan/bør gjere med det. La mora bestemme kven som skal passe jenta du.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2006 #4 Skrevet 9. juli 2006 Hun er sånn til vanlig også... Bestemmer alt og overkjører pappa fullstendig, han har liksom ikke noe han skulle sagt han... blir sint på det også... Føler vi prøver å stille opp og legge ting til rette for dem så det blir enkelt, men det blir ikke satt pris på, det skuffer meg... Har ikke NOE lyst å hjelpe de en annen gang....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå