Anonym bruker Skrevet 9. juli 2006 #1 Skrevet 9. juli 2006 Er litt frustrert nå ja. H*n får i seg 3 skjeer med middag, så begynner h*n å brekke seg. Vi har prøvd alle typer middagsglass, så nå får vi begynne å lage selv. Hva begynte dere med? H*n er 8 mnd.
Cat.68 Skrevet 9. juli 2006 #2 Skrevet 9. juli 2006 Min lille pie har vært likedan, helt siden vi begynte med middag. Prøvd 6 mnd glassen til Hipp? de er veldig mosete, og da går det sikkert bedre. Mi er nå 10 mnd og det er først nå hun begynt å klare 8mnd glassen (noen av de) uten å brekke seg av smak og klumper. Hs sa at noen barn var slik, men at de vokser det av seg etterhvert og at man ikke skal prøve å presse de,men prøve og prøve til det går. Det går mest på at det er klumper, og uvante smaker.Her funket det ikke bedre med egen laget mat. Og ikke heler med brødskive i små biter. Men nå vil hun ha det også. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2006 #3 Skrevet 9. juli 2006 Da kjøper jeg inn Hipp 6mnd å ser om det hjelper. Brødskiver går heller ikke nei, det kommer ut igjen når pålegget er slikket bort:) Takk for råd!!!!!!!!!!
Halloween-mamma Skrevet 9. juli 2006 #4 Skrevet 9. juli 2006 Min ville bare spise gulrotmos (fra Hipp) en stund, all annen middag var helt uaktuell, selv om jeg laget gulrotmos selv så gren han litt på nesen. Fikk til å fore han med brokkolimos dersom han fikk stå på alle fire på gulvet og spise samtidig som han gynget litt eller tok små krabbesteg! Vanskelig han? ...neeeeida! Hehe..
Gjest Skrevet 9. juli 2006 #5 Skrevet 9. juli 2006 Det første min likte av middag var 8 mnd glassene. 6 mnd glassene falt ikke i smak før etter at han likte 8 mnd glassene. Så de begynte vi med da han var 7 mnd. Nå er han 11,5 mnd og spiser noen få ett års glass, men ihvertfall den med kjøttboller i, er for store biter i for han. 8 mnd glass med spagetti var det første han likte! Ikke noe problem å mose i litt mindre biter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå