Gå til innhold

5 mnd og søvn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min lille på 5 mnd har til nå hatt kjempefine netter.

Legger seg ca. kl. 21:00, sover til 04 - 05-tiden, våkner for pupp da å legger seg uten problemer. Sover så til 7-8 tiden.

Fullammer enda, så vi må opp en gang på natten, men det er jo absolutt overkommelig.

Så de siste 3 nettene har hun våknet flere ganger. I går natt: Kl. 1, 4, og 6. For så å stå opp rund 7-8. Hun våkner og gråter(vanligvis er det mest grynting) Virker som om hun er sulten, spiser godt for så å sovne igjen. Har prøvd å roe henne med andre ting, smokken, synge, vugge ol. Men må frem med puppen til slutt.

Bæsja mye tidligere i dag så jeg håper på en bedre natt i natt, men hun var akkurat våken å fikk pupp.

Kan vel være tenner, har ingen enda. Kulete i gummene.

El kan det være økedager???

Kanskje hun må ha mere mat? På tide med grøt?

Hva tror dere??

Håper dette ikke varer evig...kjenner det allerede..

Ble litt langt dette...sorry!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kjenner meg veldig igjen her!! mi lille har lagt seg 20.30, og våknet mellom 0500 og 0600 for mat. den siste uka har hun våknet 0030, 0300, 0530 og 0800.... jeg spurte hs om jeg burde begynne å gi grøt, men hun mente det bare var økedager.. og at jeg burde fullamme til hun er 6 mnd... så vi får håpe det bedrer seg:-)

Skrevet

Takk for svar!

Åååå, det er så altfor mye våken det. Vi er jo selfølgelig litt bortskjemt siden hun alltid har hatt så fine netter. Kjenner at jeg er litt ekstra utålmodig når hun er mye våken på natten...:)

Da håper vi det er økedager.

Hvor lenge har din lille holdt på med dette???

Tar dette lang tid???

Skrevet

hun begynte når det var så utrolig varmt. så jeg tenkte at hun sikkert var tørst.i går natt våknet hun bare en gang, og jeg hadde da spreng da jeg våknet! i natt våknet hun bare to ganger, sov til klokka ti, så det var deilig:-) det har vart ca en uke kan jeg tenke meg. får håpe det blir bedre i og med at det ikke er så varmt lenger. mi er litt lita, så jeg har tenkt at det er bra at hun har spist litt mer i det siste. 5,7 da hun var 4 mnd og 1 uke...

Skrevet

Hei!

Min er nå 6 mnd men når han var 5 mnd hadde eg akkuratt samme problemet....eg spurte en jordmor,og hun rådet meg til å begynne med grøt! Eg begynte da forsiktig med grøt til 4 mnd i noen dager før eg økte mengden!Etter en uke gikk eg over på 6 mnd grøt,og da sov han fra 20.00 til 09.00 neste dag! ( gidde han litt vann om natta,men nattmåltidet var d slutt på)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...