HeleneSinMamma=] Skrevet 9. juli 2006 #1 Skrevet 9. juli 2006 Alt har gått som smurt til nå, hun har tatt både flaske og smukk hele veien, ingen problem! Men så plutselig (selvfølgelig når jeg skulle ha min første kveld ute med alkoholinntak;/ ) ville hun ikke ta flaske mer.. Det endte opp med at hun gikk uten mat til jeg var edru nok til å puppe. Dette var en helt grusom opplevelse, å hadde aldri dradd ut om jeg viste dette:( Vil gjerne at hun skal ta flaske, for da har jeg litt mer frihet, å trenger virkelig å komme meg ut etter å ha vært hjemme med henne nå i 5 mnd.. (ikke nødvendigvis for å drikke, da!!) Noen som har vært borti noe lignende? Hadde vært kjekt med noen tips, råd osv..
Medium fikk guttebass Skrevet 9. juli 2006 #2 Skrevet 9. juli 2006 Hei. Jeg har en gutt på 5 mnd som har fått flaske hele tiden. Han har også hatt flaskenekt til tider, så jeg har gitt han mme med skje eller kopp. Da får de i hvertfall i seg litt. )
HeleneSinMamma=] Skrevet 9. juli 2006 Forfatter #3 Skrevet 9. juli 2006 Hun spiser med skje, men det er jo også veldig tungvint når man er ute på tur, osv.. Vil gjerne at hun skal ta flaske, for da blir man litt friere! Man vet ikke hvor godt man har det før det er slutt på herligheten.. Gutten din er forresten akkurat like gammel som min tulle, født samme dag:)
Halloween-mamma Skrevet 9. juli 2006 #5 Skrevet 9. juli 2006 Har du prøvd tutekopp? Da gutten min begynte å tulle med flaske prøvde jeg tutekopp, og det gikk helt supert. Men han ville ikke ha verken flaske eller tutekopp om det var kun vann på den..måtte være sviskesaft eller mme..
Medium fikk guttebass Skrevet 9. juli 2006 #6 Skrevet 9. juli 2006 Så moro at de er født på samme dag da! Veldig fin dato, altså. ;o) Ja, jeg skjønner godt at du helst ikke vil gi med skje, for det er veldig tungvint.
winsome Skrevet 9. juli 2006 #7 Skrevet 9. juli 2006 Hehe....merkelig å lese dette,akkuratt som om d skulle vært eg som hadde skrevet d! Min gutt er 6 mnd,og eg hadde samme problem som deg!Min sønn ville heller ikkje ta flaske,så eg hadde ikkje noe annet valg enn å være hjemme med han!Etter 5 mnd begynner du å bli ganske lei av å BARE være mamme,har litt lyst å være bare deg selv igjen ! Eg var ganske frustrert,men så fikk eg et godt råd av en veninne..( et råd du ikkje får av helsesøster) Dypp smokken på flaska i sukker!Det gikk veldig fint!Gjorde det et noen ganger,og da var det ikkje noe problem mer,da var han blitt vandt med å drikke av flaska så da drakk han som bare d! Lykke til vertfall uansett hva du velger å gjøre!
HeleneSinMamma=] Skrevet 9. juli 2006 Forfatter #8 Skrevet 9. juli 2006 Takk for svar:) Fint at det er hjelp å få! Fikk henne til å drikke bittelitt sviskesaft fra flasken tidligere i dag, så kanskje der er håp;O) Skal prøve å gi litt hver dag, se om hun til slutt tar flaske igjen.. Får de om det funker!c",) Er det flere som har erfaringer med dette?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå