mian Skrevet 9. juli 2006 #1 Skrevet 9. juli 2006 Skal begynne med vanlig melk nå, men har et spørsmål. Gir dere lettmelk, H-melk eller skumma? Ble plutselig litt i tvil jeg.... :-)
tyr 73 Skrevet 9. juli 2006 #2 Skrevet 9. juli 2006 De anbefaler visstnok skummet eller lett melk pga fettinnholdet...
aniskringle Skrevet 9. juli 2006 #3 Skrevet 9. juli 2006 Jeg har begynt så vidt med melk til jenta mi som blir 1 år den 18 juli. Jeg bruker h-melk. Det ble sagt på helsestasjonen. Jeg har brukt det til mine 2 andre barn å
andemora Skrevet 9. juli 2006 #4 Skrevet 9. juli 2006 De anbefaler tvert imot H-melk pga fettinholdet, de små trenger tettere næring enn oss
yasmina Skrevet 9. juli 2006 #5 Skrevet 9. juli 2006 Det er tydelig at det varierer hva som blir sagt på helsestasjonen. Vi ble også nemlig anbefalt lettmelk pga av fettinnholdet.
mian Skrevet 9. juli 2006 Forfatter #6 Skrevet 9. juli 2006 Ok, litt delte meninger ja :-) Takk for svar!
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 9. juli 2006 #7 Skrevet 9. juli 2006 ga h-melk til guttungen, men tror nok det blir det vi andre drikker når lillemor skal begynne å få melk, det er da lett el ekstra lett melk. har hørt at melkefett er ikke sundt fett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå