Evelinemor Skrevet 9. juli 2006 #1 Skrevet 9. juli 2006 Har brukt sheriproct ei uke nå, uten at den er borte. Har ikke så lyst til å gå til doktoren med den. Noen som har noe mer effektivt å anbefale?
Gjest Skrevet 9. juli 2006 #2 Skrevet 9. juli 2006 drikke masse vann og biola. spise svisker. viktig å forebygge dette....
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2006 #4 Skrevet 9. juli 2006 jeg har prøvd ALT, og de er ikke vekke ennå etter 4 mnd...... for noe shiiit!!!!!
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2006 #5 Skrevet 9. juli 2006 Enig har gjort alt her og... nå er di bare blitt mindre men ser ut til at dem alltid skal være der :/ 4 mnd siden blah
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2006 #6 Skrevet 9. juli 2006 Brukte ingenting.De forsvant av seg selv etter 5-6mnd.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2006 #7 Skrevet 9. juli 2006 Propolis Salve 10% gjør underverker.... Fåes kjøpt hos de fleste helsekost butikker
~Endorfina~ Skrevet 9. juli 2006 #8 Skrevet 9. juli 2006 hæ??? tar det flere måneder å bli kvitt?? skal det være jævlig å gå på do i flere MÅNEDER!?
iznogood Skrevet 9. juli 2006 #10 Skrevet 9. juli 2006 Xyloproct (salve) - finnes på apoteket bak skranken og i et kjøleskap. Så det er sånn som en må spørre etter. Virker noe helt utrolig bra.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2006 #11 Skrevet 9. juli 2006 Hmmm... kanskje et merkelig spørsmål og et litt intimt innlegg..., men jeg lurer liksom på om jeg har hemoroider...? Jeg har ikke vondt, men har noen slags knopper der nede. Gjør alle hemoroider vondt? Og bør jeg gjøre noe med det selv om de ikke plager meg?
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2006 #12 Skrevet 9. juli 2006 ettersom jeg har forstått så jeg gjør ikke alle h. vondt! heldiggris!!! :-) så ikke stress med det, bare drikk mye mye vann!!
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2006 #13 Skrevet 9. juli 2006 Fikk EN etter første fødsel og den er der enda (4 år siden!!). Fikk en til i siste fødsel i fjor. Er heldigvis ikke vonde, men sabla irriterende. Har brukt scheriproct hvis de har blødd, men ellers ingen ting. Har diskutert med gynekologen min og skal fjerne dem operativt neste år.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2006 #14 Skrevet 9. juli 2006 hei du siste anonym! heldig du hvis de ikke er vonde! men hvorfor er de sabla irriterende? hvor store er de da?
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2006 #15 Skrevet 9. juli 2006 Å au hadde de etter siste fødsel. stor .var slik at det var ubehagligt å gå og å sitte på noko som ikke var godt polstra..Leste litt om kjerrinråd div plasser saltvann...... Laget saltvann og to tre ganger om dagen dyppet jeg en bommul dott i og trykte mot hemorriden i ca 5 min.Hold på med dett i ca 1 uke og den var borte.(Saltet tørka ut vesken som var inni) og har ikke meir hemorrider...
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2006 #16 Skrevet 9. juli 2006 hvordan laget du saltvann?? og måtte du trykke i fem minutt? var det ikke nok å legge den på, og ligge f.eks??
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2006 #17 Skrevet 9. juli 2006 saltvann lages av halv liter vann og en ts salt. kok opp og avkjøl..Trykte ikke hardt men slik at jeg merka de, for att saltvanne skulle "renne" ned på hemorriden..Aldri hatt de før og ikke siden hellere..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå