Vero76 - 30.11.05 Skrevet 9. juli 2006 #1 Skrevet 9. juli 2006 Guten vår på 7 mnd låg i ein krok på kjøkenet og undersøkte varmeomnen (denne er sjølvsagt uskadeleggjort) då sambuaren kom heim frå jobb. Med det same junior fekk auge på pappaen sin, "sprinta" han over kjøkengolvet (på mage, albogar og eitt kne - ein finslepen teknikk som gjer han i stand til å setje opp ei imponerande fart. Han såg ut som ei slik tam sel vi ser på TV av og til) medan han gliste frå øyre til øyre, kasta seg framfor føtene til min kjære og forlangde å verte teken opp. Var ikkje nei i min kjære sin munn då, nei...Trur junior la grunnlaget for ein solid julegåvefangst der og då.
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 9. juli 2006 #2 Skrevet 9. juli 2006 he he så søtt!! er jammen meg koselig å bli møtt i døra på den måten ja!!
Gjest Skrevet 9. juli 2006 #4 Skrevet 9. juli 2006 Nå sitter jeg og rågliser og er litt blank i øya!! Sååå søt! Gleder meg til småen blir så stor ) Sånn oppførsel fortjener de helt store belønningene!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå