Gå til innhold

Jeg har ikke lyst på sex lenger.. Tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillegutt er 6 mnd, og vi har hatt sex 4-5 ganger siden han ble født. Jeg har rett og slett ikke lyst.

Kan ligge inntil han og stryke på han osv, men så fort han vil mer blir jeg helt "borte". Trekker meg vekk fra han, klarer ikke tanken en gang..

Noen som har gode råd til meg?

Seriøst ment altså.Vet det plager han mye!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg må si jeg kjenner meg igjen, jeg har en gutt på 4 mnd og det er ikke alltid så mye overskudd igjen etter en dag med lillegutt i armen, og må si at det er vanskelig å plutselig skulle bli kåt når ungen nettopp har sovnet.

men jeg må ta tak i min egen nakke og tenke tilbake på den herlige sexen vi hadde tidligere, og be han om å kjele litt ekstra med meg hvis han har lyst på sex, og instille meg på at dette skal bli gøy! for jeg mener faktisk at det er din psyke som sier at det ikke er vits med "en baby" til så tett etter fødselen, så kroppen din er innstilt på tørke denne perioden. uansett hvor lite lysten du kan være, så kan dere få 20 fantastiske minutter i senga hvis du bare ignorerer ulysten, og leker med. jeg føler meg som en skuespiller innimellom, ovenfor meg selv. har absolutt ikke lyst på sex, men oppfører meg som om jeg er superkåt, og da går detikke lang tid før kroppen blir med på leken og ;-)

Lykke til, tenk positivt!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...