Gå til innhold

er visst gravid igjen jeg

Anbefalte innlegg

Skrevet

snuppa er bare 9 mnd så det blir kanskje to tette, men kan noen fortelle meg om hvordan det er å være ng 2 barnsmor med to tette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ble gravid igjen da førsten var 10mnd. Så er 19mnd mellom mine. Fikk første da jeg var 17 og nr 2 da jeg var 19. Har gått kjempebra! Men så var min nr 1 en skikkelig engleunge, nr 2 er mye mer travel..så hadde nr 2 komt først hadde det nok blitt mer travelt. Det kommer nok til å gå bra skal du se :) Travelt første tiden, men du så mye glede de kommer til å få av hverandre. Er noe helt annet å gå gravid når du allerede har en baby som må bæres mye, jeg fikk bekkenløsning med nr 2, for jeg bar jo på førstemann veldig mye.

Skrevet

samme her.. var 17 med første nå 19 og 5 uker på vei.... lille gutt er 13 mnd....

Skrevet

jeg var 15 med nr 1 å 18 med nr 2 . nr 1 var 2 år å 6 måneder. synest det går kjempe bra ialefall.. går litt tregere om morgenene da. ang å kle på å gi frokost osv før barnehagemnn

Skrevet

Jeg har 17mnd mellom mine to eldste.og det går veldig fint :)

Ventet en til nå i slutten av dette året og da hadde det vært 12 mnd mellom de to yngste, men desverre mast jeg det barnet :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...