Gå til innhold

HVA ER DET MED DERE MANNFOLK !!! det fleste da

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor må dere bare ser på andre kvinner... hun som dere er sammen med er hun ikke bra nok..Jeg sitter her og blir større for hver dag som går... nå har jeg en mann hjemme som sier at jeg ser nydelig ut.. men hvis jeg er så nydelig hvorfor må han ser på andre kvinner da... og det er altid kvinner med finne pupper eller en fin liten rumpe.. skjønner dere( ikke alle da) at vi som er gravid er utrolig usikker på oss selv og synes at vi ikke er bra nok for dere.. Jeg selv er utrolig usikker o takler det rett og slett ikke... når jeg sier det til samboer begynne han å ler og sier at jeg er den eneste for han.Men hvorfor ser han på andre kvinner ???

Beklager hvis jeg har fornærmet noen av dere.. og jeg mener ikke alle med det.. men en stor del i hvertfall...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har aldri opplevd at dette har vært et problem med noen av kjærestene jeg har hatt - og jeg er virkelig IKKE en av de deilige damene som gutta snur seg etter på gata!

Samboeren min kan godt kommentere at han synes en annen jente er pen, akkurat som jeg forbeholder meg retten til å si at en gutt er kjekk. Det er da ikke noe galt i å kikke litt på andre? Jeg synes jo fortsatt at "min" gutt er den absolutt fineste i hele verden og jeg vet at han synes det samme om meg. Så er det vel det samme om jeg er litt rund nå. Han sier at det at han vet at babyen hans ligger inni magen min gjør at han synes jeg er enda finere og er stolt av å gå rundt sammen med meg, selv om jeg vel strengt tatt ser ut som en liten bolle ;)

Skrevet

Jeg husker godt da jeg gikk gravid 1. gang. Jo større magen ble, jo mer uttilfreds ble jeg...måtte ty til ny sminke for å prøve å friske meg opp litt... når en føler seg så langt nede og din kjære kikker på andre så reagerer en som regel anderledes enn om en ikke er gravid....Nå er jeg ikke gravid, -kikker han på andre nå så er det helt greit, men når jeg var gravid likte jeg det ikke....

• 4 uker senere...
Skrevet

Hei, jeg har et enkelt svar på "problemet" ditt. Det er bare sånn vi er lagd og det er meningen at vi skal tiltrekkes av pupper og romper! Når vi går inn i et forhold finnes det desverre ikke en bryter som man kan slå av for ikke å se på damer lenger. Jeg synes fortsatt sambo er nydelig selv om hun er gravid og jeg ser på pupper og romper som spaserer forbi. Vi er bare lagd sånn fra naturens side. Vi må bare prøve å være litt mer diskre skjønner jeg.

Skrevet

Det er jo lov å titte, men ikke røre, men det er klart at man er i en mer sårbar periode når man er gravid. Min samboer strakk strikken lenger og var faktisk utro den dagen jeg fødte hans sønn. Alene hjemme og det var lørdag. Må si selvtillitten min fikk en knekk da ja. Det tok 2,5 år før han innrømmet det og jeg flyttet ut og har nå verdens herligste mann og vi venter barn sammen.

Skrevet

Heldigvis finnes det vel ikke så mange menn av den sorten som du beskriver først her.

Når det gjelder det at menn ser på pupper og rumper, så tror jeg løsningen er å godta det. Med de klærne som brukes av jenter i dag, og med den sex-eksponeringen i media etc, så skal det godt gjøres å holde øynene for seg selv.

Det viktige er vel å skille på øyne og hender..

Skrevet

Godta det? Mannfolk ass, det er liksom blitt en naturlov om at det er mer naturlig for menn enn for damer å ikke kunne holde øya for seg selv. Bullshit! Dette er noe som har blitt funnet opp av menn fordi de har hatt makta i samfunnet i tusener av år. Herregud da!! Min mann ville aldri kikket på andre jenter enn meg når jeg var tilstede, han respekterer meg altfor mye til det, og derfor holder jeg blikket mitt på ham også. De jeg har vært sammen med tidligere som har tittet på andre har måttet godta det samme fra meg også, men i disse forholdene har jeg heller ikke opplevd den samme tilliten og åpenheten som med ham jeg er sammen med nå.

Skrevet

Nei, det er ikke mer lov eller naturlig for menn enn kvinner. Det er lov for alle å ha åpne øyne. Hvordan skal man ellers få sett noe.. ?!?

Selvsagt skal man godta det samme fra bege parter. Hvor i innlegget mitt sto det noe annet??

Skrevet

Ja det var vi menn som fant opp pupper!!!!!! Hvor treig går det ann å bli?

Vi er noen dyr både menn og kvinner! Bare godta at dere damer har fått utdelt bryster for at vi skal bli tiltrukket av dem!

Skrevet

Det er lov å se, men ikke røre. En grei regel.

Skrevet

Helt enig med Stormfront.

Men selvfølgelig kommer det an på hvordan man ser også. Ikke så kult å være på fest med typen hvis han hele tiden sikler over puppene til en annen dame. Heldigvis er min ikke slik. Det kan godt være at han kikker på andre pupper og rumpe, akkurat som jeg småkikker på andre menn hvis jeg synes de er kjekke. Men å gå noe lenger enn det....nei, det er uakseptabelt for oss begge. Men selvfølgelig er man litt ekstra sårbar i denne tiden. Min mann kommenterte at en dame vi så på tv her om dagen ikke hadde noen pupper i det hele tatt og jeg ble litt irritert, ikke fordi han ikke hadde rett, men fordi han syntes det var en så big deal. Vet ikke om jeg hadde reagert på det hvis jeg ikke hadde alle hormonene strømmende rundt i kroppen.

Skrevet

Jeg kan ikke forstå hvorfor menn skal kikke på andre kvinner enn sin egen. Jeg gjør IKKE det! Men så har jeg en ung, sexy, klok, snill, morsom og lykkelig kone, da.

Jeg ville betrakte det som utroskap hvis min kone så med lyst på andre menn, og jeg vet hun hadde blitt såret om jeg hadde "sett på" en annen kvinne. For ikke å snakke om kommentert det!

Men nå er jo jeg av det sjeldne slag som synes det er nedverdigende at herreblader MÅ ha nakne damer på forsiden. Jeg skulle ønske det fantes herreblader uten denslags.

Akk, så unormal... Lykkelig og unormal!

Skrevet

heisann...

nå er det forskjelling måter å se på synes jeg..om mann din ser på andre kviner med lyst i blikket er det fy fy...men om han ser over en forbipasserende uten å legge så mye i det ser ikke jeg hva som er gale med det...men han skal selfølgelig ta hensyn til deg og dine følelser..du skal på ingen måte føle deg truet eller satt til side av andre kvinners utseende...men jeg har også en tedens til å se på jenter som går forbi og jeg er jente/dame, ikke fordi jeg blir tiltrekt av damer..men av den enkle grunn at jeg synes at kvinne kroppen er bare vakker.. selv om din mann har deg og du er den vakreste betyr ikke det at alle andre i verden plutselig blir stygge..vi like pene ting...

men selfølgelig er det du og dine følelser som er viktigs her i denne tiden..

lykke til med mann og barn..

Skrevet

Snurpedame! Du og mannen din lever på ei rosa sky :) Hvorfor ikke spille på åpenhet heller?! "Alle" vet jo innerst inne at vi fra naturens side ikke kan manipulere tankene til parteneren. Han/hun tenker det som faller seg naturlig og kan ikke blames for det. Åpenhet kan gjøre parforhold rikere... Slike snurperegler legger ofte lokk på forholdet og dere får det kanskje mye kjedeligere enn nødvendig.

Skrevet

hvis mannen min studerer andre damer med lyst i blikket går det egentlig bare utover ham selv,da jeg mister lysten til å ha sex med ham pga av at jeg blir usikker. jeg tolererer ikke at mannen min er sånn og hvis han vil ha det sånn får han heller være alene eller finne seg en annen dame. det er nå min mening.. jeg har ikke sagt så mye om dette til ham, men har heller ikke opplevd at han har studert ut andre damer mens jeg er der. jeg fatter heller ikke at det liksom er mannens rett å sikle over og kommentere alle, i deres øyne, deilige damer mens vi kjærester bare skal finne oss i dette.. det handler om respekt for hverandre og det å være voksen.... mannen er da vel ikke HELT underlagt sine drifter????

Skrevet

Hei!

Jeg sliter med super sjalusi under svangerskapet! Har liksom alltid vært normalt slank,men nå eser jo alt ut overalt (selvom jeg vet at det er for en grunn, blir liksom selvfølelsen mindre når det går en slank jente forbi). Jeg har sagt ifra til samboeren min at jeg vet at jeg er overdrevent sjalu om dagen,men at det er hormoner som spiller inn. Uansett, det jeg skulle fram til ang. menn og at de titter, så opplevde jeg har om dagen at det faktisk var en fin ting...vi var ute en gjeng og spiste på resturant,da alle gikk ut for å ta seg en røyk ble jeg sittende inne alene ved bordet og vente. Da kom det en mann bort til meg..han sa beklager å forstyrre men jeg vil kun si at du er den vekreste jenta jeg har sett på lenge!

Det fikk meg til å føle meg 10cm høyere med en gang:-)

Så akkuratt da var jeg glad for at menn titter;-)

Når det kommer til pupper og menn, så skjønner jeg godt at de glor..jeg glor øya av meg selv jeg.Med den puppe eksponeringen som er idag,er det ikke rart mener da jeg. Mangler fine menn som viser seg mer fram også!!!!!

Selv har jeg tatt silikon i mine "yngre" dager, så oppmersomhet pga dem har det aldri manglet...men det er jo absolutt ikke sånn oppmerksomhet man i lengden vil ha!

Nå er jeg gravid og med engang melken er ute så er det rett på operasjons bordet og ta ut halvparten av innleggende!! gleder meg:)

Vel det var et laaangt og surrete innlegg frs meg;-)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...