Nalle Puh 24pp Skrevet 8. juli 2006 #1 Skrevet 8. juli 2006 Hei! Jeg vil så gjerne at vår sönn på 2 år og hans kusine på 6 år skal väre brude"piker". Men vil at de skal få ha sin egen inngeng og at jeg og min mann skal ha vår inngang. Derfor har jeg tenkt: barna går först inn mens kantoren spiller litt "roligere"/ikke så voldsom musikk, og så etter at barna har satt seg hos var familie begynner kantor å spille bryllupsmarsjen og jeg og min blivende mann kommer inn... Hva tror dere om dette? Blir det for amerikansk??
Peppa Gris Skrevet 8. juli 2006 #2 Skrevet 8. juli 2006 Det høres jo kjempefint ut. Jeg og hadde tenkt( håpet) å sende inn mine to små først. Ville gått greit med eldstemann, han er da 7. Men han andre veit jeg ikke om har lært å gå enda da. Så vi skal droppe det. Hadde jo vært så skjønt om lillegutt hadde lært seg å gå til bryllupet vårt. Hvis det skjer, så tenker jeg vi gjør det samme som dere.
Kick80 Skrevet 8. juli 2006 #3 Skrevet 8. juli 2006 Det ble gjort sånn i et bryllup jeg var i, så jeg tror ikke det er noe problem.
Nalle Puh 24pp Skrevet 8. juli 2006 Forfatter #4 Skrevet 8. juli 2006 Takk for svar!! Jeg har forresten snakket med både presten og kantoren om dette, og begge var positive. Presten hadde värt med om dette för. Men de sa også at den minste kanskje er litt liten... Vet det, men vil at det skal gå!!
Embla72 Skrevet 12. juli 2006 #5 Skrevet 12. juli 2006 Syns det høres veldig fint ut jeg. Musikken vi skal ha under inngangen varer i hele 5,5 min. Så vi gjør det slik at vesla som er brudepike går inn alene først, når hun er helt inne og sitter hos familien kommer jeg inn. Når jeg er halvveis kommer sambo meg i møte :-)
Nalle Puh 24pp Skrevet 12. juli 2006 Forfatter #6 Skrevet 12. juli 2006 Det kommer til å bli supert, Embla! Hvor gammel er forresten dattern deres? Det er nemlig bare alderen på vår dater som jeg er litt urolig for, Vil jo ikke at det skal bli er skummel opplevelse for henne. (vil ikke at vi tvinger henne)
FruMamma med nr 2 Skrevet 12. juli 2006 #7 Skrevet 12. juli 2006 Vår datter på 1,5 år og min nevø på 3 år skal være brudepike/svenn hos oss. De skal gå inn foran oss,men lurer litt på hvordan det går. Men vi tenker som så, at det er ikke så veldig stivt dette, så om de nekter eller løper, det er ikke så nøye. Det viktigste er at de får "vist seg frem".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå