Skilpadden Skrevet 8. juli 2006 #1 Skrevet 8. juli 2006 Jeg var helt sikker på at jeg var gravid når det nærmet seg ikm, men så kom mensen, men den var så rar. Litt annen konsistens, og litt mindre enn vanlig. Føler meg fortsatt gravid etter at mensen er ferdig, så lurer på om jeg skal ta en test, men har ikke lyst til å bli skuffet.... Noen som opplevde noe lignende???
Dibber Skrevet 8. juli 2006 #2 Skrevet 8. juli 2006 En venninne av meg hadde mens en gang og var likevel gravid.
Maya06 & Leah 07.08.09 Skrevet 8. juli 2006 #3 Skrevet 8. juli 2006 Hei! H0rt om mange som gaar gravid og fortsatt har mensen! Synes du skal ta en test hvis du f0ler deg gravid og er usikker! Bare husk at sjansen for at du er gravid er ganske liten, selv om mulighetene er der, slik at du evt. ikke blir skuffet!
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 8. juli 2006 #4 Skrevet 8. juli 2006 er vel noen som også har festeblødning? kan det være dette?
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2006 #5 Skrevet 9. juli 2006 Jeg har hørt om kvinner som har hatt mens/blødning selv om de er gravide. Så det er nok fullt mulig Men det kan også hende du har hatt en SA? Vet ikke så mye om det, men har hørt at SA ofte forekommer før man vet at man er gravid...
ChaChi Skrevet 9. juli 2006 #6 Skrevet 9. juli 2006 jeg hadde menslignende blødning etter posetiv test.. så det kan jo være du er gravid like vel.. jordmor sa det noen ganger tar kroppen ei stund å få med seg at en er gravid, så da kan en ha blødninger når man egntlig skulle ha mensen.. men blodet kommer da ikke fra livmor.. hvor det kommer fra har jeg jo da selfølgelig glemt nå.. ta en test du, det er jo eneste måte å vite sikkert:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå