Gå til innhold

Ble så utrolig irritert.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboer fikk nettopp telefon fra søstra si. Hun var på gråten. Noen av våre felles venner hadde fortalt henne at vi snakket dritt om hennes samboer. Dette er ikke helt rett.

Litt historikk

Vi kjente hennes sambo før hun traff ham, jeg har aldri likt ham, han er en stor egoist. Han setter seg selv og sønnen foran henne og deres felles barn.

De bor i en liten leilighet med to soverom, hans sønn på 17 år har det ene rommet og de to det andre. Deres felles barn sover i stua, han er 1,5 år. Han brukte pappapermisjonen til å reise til England sammen med sin eldste sønn.

Han er aldri med i familieselskap er alltid på jobb. Han klart tilogmed å jobbe på min sønns dåpsdag.

Jeg liker ikke måten han er på, han respekterer ikke henne.

Dette legger jeg ikke skjul på, det har jeg aldri gjordt: Likevel kjente jeg at jeg ble irritert nå når vi fikk den telefonen. Men jeg skal prøve å ikke si mine meninger om ham til våre venner

Ønsker i dag å være

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjedelig sånt...

Forelskelsen har sikkert gjort henne blind. Han der høres ikke helt god ut som familiemann, nei.

Skrevet

Hvorfor blir du irritert? Fordi dere har snakket dritt om samboeren hennes, eller fordi det kom henne for øre at dere har gjort det?

Dersom dere synes hun har en helt forferdelig samboer, er det vel henne dere bør snakke med det om - og ikke hele verden. Gud vite jeg hadde fått apoplektisk anfall dersom mine søsken hadde snakket nedsettende om min samboer bak vår rygg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...