Gå til innhold

to pappaer!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

nok av problemer når jeg planlegger bryllupet,med forlovere som ødelegger å vi må finne nye,folk som forventer at vi ska lringe de ekstra for å høre om de kommer,og måtte si til ei venninne som ble bedt med kjærsten sin som forøverig stakk av og ble sammens med ei annen jente inni oslo at vi ikke ville ha han der siden ahn bruker stoff lyver og skal være bedre enn alle andre så hun ble drit sur på meg han ble jo bedt som hennes kjæreste og de er jo ikke sammen.

spurte min pappa om han ville følge meg opp men fikk ikke noe svar så jeg spurte min ste pappa 2mnd etter jeg hadde spurt pappa og han sa heldigvis ja.

men så i stad fikk jeg en tlf der pappa sa at han gjerne ville følge meg opp kirke gulvet.

jeg ble litt satt ut å ville ikke såre noen så ringte presten min å ordnet så begge kunne følge meg opp men hvordan skal jeg forklare dette for begge to at jeg er så glad i dem begge og vil at begge skal følge meg opp?

vil ikke såre noen å de ødelgger meg innvenidg hvis de begynner å tulle å si nei osv nå..

trodde det å planlegge bryllup skulle være hyggelig å koslig ikke nesten abre problemer..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Si det som det er at du gjerne vil at begge skal følge deg opp!

tror ikke det blir sure miner av den grunn, det er jo en gledens dag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...