barbamamsen Skrevet 8. juli 2006 #1 Skrevet 8. juli 2006 må bare få ut litt sinne her i kveld! det er nå to uker til vi gifter oss og helga for 14 dager siden hadde jeg et kjempeflott utdrikkningslag sammen med venninnene mine. forloveren min jobber 100% har to barn og mer enn nok å henge fingrene i. men alikevel arrangerte hun et fantastisk utdrikkningslag for meg;o) samboers forlover har hatt en del problemer i samlivet i det siste, men alikevel mener jeg at han kunne ha lagt dette litt til side og ordnet et eller annet for kompisen sin. samboeren min er en som alltid stiller opp for andre og han fortjener virkelig et eller annet lag. men forloveren har ikke ordnet noe. dette har ligget i luften lenge og derfor har jeg tenkt at jeg skal ordne noe. men det er ikke lett på så kort varsel. men heldigvis kom to ex-kollegaer og hentet han nå i kveld og tok han med ut. de skal kjøre go-cart og så skal de ut på byen. samboers forlover var ute på byen sammen med en kompis i går kveld, dette er en som også min samboer kjenner. skjønner ikke hvorfor de ikke tok med samboeren min ut da!!!!!! gruer meg til bryllupet jeg nå, for samboer kommer ikke til å få tale fra forloveren sin eller noe......... jeg skal iallefall holde tale!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! har vært forlover selv og mener at når en sier ja så bør en virkelig gå litt mer inn for oppgaven.
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2006 #2 Skrevet 8. juli 2006 Hvorfor tar du ikke en telefon til forloveren? Si at du synes det er dårlig gjort at han tok på seg en jobb som han ikke har tenkt til å gjøre og at selv om han har det vanskelig så skal faktisk kompisen hans feire et av de beste øyeblikkene i sitt liv snart og der følger det med noen tradisjoner...
lille imy Skrevet 8. juli 2006 #3 Skrevet 8. juli 2006 min samboer byttet forlover han. så nå vet jeg at de er i full gang med å planlegge.
barbamamsen Skrevet 8. juli 2006 Forfatter #4 Skrevet 8. juli 2006 det får bli som det blir. men jeg har nesten lyst til å ringe og si hva jeg mener. men så er han ifølge samboer såpass nede pga at dama har flytta ut da......så jeg synes det kanskje blir litt rått av meg å kjefte han opp.....huff!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå