tasah Skrevet 8. juli 2006 #1 Skrevet 8. juli 2006 Jenta vår er 8 mnd nå og får 3 flasker a 200 ml mme i døgnet, er det litt mye kanskje? Hun får i tillegg 2 grøtmåltider og 1 middagsmåltid, da drikker hun vann. Men i det siste virker det som om hun ikke er så interessert i flaska lenger, men jeg er redd hun får i seg for lite melk hvis jeg kutter litt. Hvor mye får deres små?
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2006 #2 Skrevet 8. juli 2006 Hei : ) Det er nok med ca 600ml pr dag, husk at det også er MME i grøten også, det er ikke bra med alt for mye. Det står også veiledning bak på MME pakkningene ang mengde i forhold til alder. Lykke til : )
Gjest Skrevet 8. juli 2006 #3 Skrevet 8. juli 2006 Fra min var 8 mnd har han fått en flaske med 260 ml om dagen (frokost). Ellers samme menge mat som deg.
'utakknemlig bitch' Skrevet 8. juli 2006 #4 Skrevet 8. juli 2006 Min er snart 9 mnd og får mellom 600 og 900ml mme om dagen.. i tillegg til 2 grøtmåltider, en brødmåltid og et middagsmåltid.. snakket med hs om dette, og de sa alt var fint så lenge hun ikke fikk mer enn 1 liter for dagen..
pandabjørn Skrevet 9. juli 2006 #5 Skrevet 9. juli 2006 da min gutt var under 3 mnd å fikk han over 700ml med mme på en dag! og det var ganske mye men han var jo så sulten stakkar ! nå har vi begynt å gi litt grøt og most banan men han er ikke særlig fornøyd med det ennå han er 14 uker nå.. nå får han sikkert rundt 500-600 ml om dagen bare til nå i dag så har han fått 600 mme så denne gutten er sulten !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå