Anonym bruker Skrevet 8. juli 2006 #1 Skrevet 8. juli 2006 Er det bare jeg som har skikkelig store indrekjønnslepper som henger langt utenfor de ytre?! Med store så mener jeg STORE!
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2006 #2 Skrevet 8. juli 2006 Jeg har det og. Bare litt da, men jeg har en søster og hun måtte operere bort litt for hun kunne ikke bruke bukser, da fikk hun sår
Gjest Skrevet 8. juli 2006 #3 Skrevet 8. juli 2006 Føler du deg komfortabel med det? Jeg liker det absolutt ikke, synes det er ekkelt..vurderer operasjon, men blir ikke sår av å bruke tett sittende bukser da..
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2006 #4 Skrevet 12. juli 2006 For meg gjør det ingen ting. Min søster plages ikke etter opperasjonen
Gjest Skrevet 12. juli 2006 #5 Skrevet 12. juli 2006 jeg har ikke det... men hvorfor får man det egentelig?! Tenkt litt på det, redd for å få det.. Kan det hende at en får det om en ikke er våt nok? Om en ikke bruker glidekrem osv når en er tørr i sjeden? Eller kommer det etter en fødsel? hmmmm....
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2006 #6 Skrevet 12. juli 2006 Ehhhh..tror det er noe man er født med da milla82!!!Noen har små, andre har store!!!!Fitta mi forandra seg værtfall ikke etter fødselen!
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2006 #7 Skrevet 13. juli 2006 Dette er noe man er født med. Man forandres ikke sånn der nede etter en fødsel. Noen har store og andre mindre. Det er slik det er
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2006 #8 Skrevet 16. juli 2006 Hmmm, hva betegnes for store? 3,5 eller7 cm????
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2006 #9 Skrevet 16. juli 2006 Det har vel ikke noe med cm å gjøre men at de syns når man ikke "skræver". Altså at de ytre kjønnsleppene ikke dekker de.
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2006 #10 Skrevet 18. juli 2006 Jeg har det ikke heller, men det er ganske vanlig, og er en helt normal variant av et kvinnelig kjønnsorgan. Hvis du ikke plages, er det jo ingen grunn til å gjøre noe med det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå