Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ei jente på 5 år, som jeg legger mellom 19.00 og 19.30 hver dag hele uka. Er dette i tidligste laget ?? hun er i barnehagen hverdag så hun må opp ca 06.45 (skal ikke ha ferie før senere i sommer) men selv da kommer jeg nok til å legge henne til ca samme tid (kommer kanskje til å utvide til kl. 20.00) i ferien men det er maks.

MEN vi har noen naboer som ikke vet hva leggetider er, det er greit at de har en annen kultur enn oss MEN jeg synes nå at små barn bør/må være i seng og sove senest kl. 21.00 (dette gjelder små barn i alderen 3 år og oppover)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er enig med deg. Mine er i seng til kl. er 20.00, men når de skal ha ferie så blir ca 21.00.

Jeg var å handlet sent her en kveld og så en jente som jeg vet er 3 i bilen til hu mor og kl. var 21.45. Det er seint mener jeg.

Skrevet

Jeg og synes det er en del ganske små barn ute nokså sent nå, men nå vet ikke jeg når de må opp og om det er ferie for dem. Til vanlig er mine (5 og 7) i seng til 20, men nå på sommeren når de ikke på opp kl 7 så er de oppe til 2030, av og til 21.

Veldig vanskelig å få i rutine igjen hvis det blir sene kvelder HELE sommeren for så å måtte opp tidlig til høsten. Og vi synes det er litt kos å ha litt voksentid om kvelden. Nå er mine foreldre her i fjorten dager, så er litt spent på hvordan det blir nå (mor mi er glad i å lese lenge for de om kvelden...hehehe)...

Skrevet

Vi har inntil nylig pleid å legge i 19 - 19.30 men har nå utvidet til 20.00 da hun straks fyller 6 år. Blir selvfølgelig litt senere nå på sommerstid.

Skrevet

Eldste snuppa mi er nå 5,5 år. Hun har lagt seg rundt kl 20. på hverdager fra hun var ca 1år og gjør det fremdeles. I helgene og ferier blir det ofte noe senere da..

Skrevet

Nå har me ferie hele gjengen og barna mine på 5 og 8 legger seg i 22 tiden, noen ganger er me mye senere enn det. Om me er heldige og har 20 grader til langt på kveld så er me ute så lenge det lar seg gjøre. Det er ikke ofte me har skikkelig sommer, så det lar me ikke gå i fra oss når den først er her.

Men er det regn eller kaldt så legger dei seg i 21.30 -22 tiden.

Skrevet

Gutten min på 5,5 legger seg ca 19.00. Han er så utrolig trøtt på ettermiddagen når han kommer hjem fra barnehagen, så hvis han er oppe noe særlig lengre så blir han overtrøtt og får ikke sove, og blir derfor umulig å vekke han på morningen. I ferier er han vanligvis oppe kl.20.00, men hvis det skjer noe spesielt eller vi har besøk så kan han godt være oppe til 21.00.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...